tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ



Θα ήθελα να απαντήσω στον κύριο που μιλάει περί <<γελοίου, σκοταδιστικού και αυτοαναιρούμενου θαύματος>>. Καταρχήν εκθέτεις μια άποψη χωρίς τεκμήρια. Απλώς λες ότι καλύπτουν τις ρίζες χτίζοντας τοίχους. Είναι δυνατόν να στηρίζεις όλη την άποψη σου πάνω σε αυτό το γεγονός?
Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω γιατί ζήτησες μια απάντηση << όχι θεολογική>> http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_2408.html
1) Το κτίσμα αυτό είναι 1000 χρόνων. Επειδή είμαι από χωριό και εχω σπουδάσει θετικές επιστήμες ξέρεις τι δυνάμεις ασκεί ένα δέντρο 10 αιώνων? Τι τεράστιες ρίζες έχει?, Οι τοίχοι θα είχαν ανοίξει και σπάσει από τις ρίζες ενός μόνο δέντρου, πόσο μάλλον από τα δεκαεπτά δέντρα.
2)Αν πας χειμώνα στην αγία Θεοδώρα θα διαπιστώσεις με τα ίδια σου τα μάτια, δέντρα να ξεριζώνονται από τους πολύ δυνατούς αέρηδες. Όταν ο αέρας αυτός έχει τη δυνατότητα να ξεριζώνει δέντρα, καταλαβαίνεις, τι δυνάμεις και πιέσεις εξασκούνται από τα 17 δέντρα για την διάλυση της στέγης? Σκέψου σκέψου απάντηση δεν θα βρεις.
3) Θα σου εκθέσω κάποιες απόψεις επιστημόνων για αυτό το θαυμαστό γεγονός:
κ. Σταυρογιάννη - Περρή Ελένη (Αρχιτέκτων - Καλαμάτα): "Φαινόμενο επιστημονικά ανεξήγητο. Οι δυνάμεις βάρους και αέρος σε συνάρτηση, θα έπρεπε λόγω θέσεως του εξωκλησιού, αλλά και λόγω της προχείρου κατασκευής αυτού, προς δε και της παλαιότητάς του να είχαν διαλύσει το κτίσμα. Τούτο όμως, παραμένει επί τόσους αιώνας χωρίς σοβαρές φθορές". - κ. Παλλας (Διευθυντής Αρχαιοτήτων - Κόρινθος): "Βάσει των φυσικών νόμων, τουλάχιστον τα μεγάλα αυτά δέντρα, λόγω κλίσεως, ύψους, περιμέτρου έπρεπε να είχαν γκρεμισθεί. Δια να στέκουν αγέρωχα, είναι κάτι που η επιστήμη δεν μπορεί να δώσει εξήγηση
4) Διαβάζοντας το κείμενο σου ο οιοσδήποτε θα καταλάβει ότι κρύβεις οργή, πίκρα και θυμό. Εξαπολύεις δριμύ κατηγορώ προς όλους. Για τα χρήματα, για την εφορία, για τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν κόσμο και για άλλα πολλά. Δεν νομίζω όλα αυτά που αναφέρεις να έχουν σχέση με το ανεξήγητο επαναλαμβάνω ανεξήγητο φαινόμενο που συμβαίνει σε αυτό το μέρος. Απλώς θέλεις να κατηγορήσεις τους ανθρώπους της εκκλησίας για τους λόγους που εσύ γνωρίζεις.
5) Όλα αυτά τα θαύματα τα δίνει ο Θεός για να τιμήσει τους άγιους που θυσίασαν την ζωή τους για Αυτόν όπως και για να ενισχύει την πίστη εμάς των ολιγόπιστων. Ο Θεός δεν έχει ουδεμία ανάγκη από εμάς, εμείς τον έχουμε ανάγκη. Γιατί και μέσα από τα θαυμαστά γεγονότα ενισχύεται η πίστη μας αλλά και απόδειξη ότι η πίστη μας είναι ζωντανή και αληθινή. Ας ξεφύγουμε από όλα αυτά και ας δούμε πως μπορούμε να πλησιάσουμε και να κατανοήσουμε την ορθόδοξη πίστη μας.
Πρέπει όλοι μας να προσέξουμε και να διορθώσουμε τον εαυτό μας γιατί σε αυτό πάσχουμε ως Έλληνες. Κοιτάζουμε το σκουπιδακι στο μάτι του άλλου και όχι το δοκάρι στον εαυτό μας

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο να εξοργίζεσαι με τους ανθρώπους που εκμεταλλεύονται το θρησκευτικό συναίσθημα των άλλων και να θησαυρίζουν ή να στήνουν επιχειρήσεις πάνω σε αυτό. Αλλά και με τη «νόσο…» που διακατέχει και κατατρέχει τους θρησκόληπτους που αφήνουν τον οβολό τους, και πάλι δίκιο έχεις να εκνευρίζεσαι. Αν προσέξουμε όμως καλύτερα θα δούμε ότι και οι άνθρωποι που επισκέπτονται τέτοιους χώρους στα πλαίσια του «θρησκευτικού τÎ! �υρισμού», κι αυτοί συνήθως δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη πίστη επι της ουσίας. Εκδρομή πάνε, περνάνε καλά, τα πίνουν, χορεύουν, διασκεδάζουν και κάπου εκεί μέσα, για κανα μισάωρο – μια ώρα το πολύ θυμόνται και το Θεό ή την αγία Θεοδώρα και όποιον άλλο, άρα αβασάνιστα δέχονται το όποιο θαύμα χωρίς πολλές πολλές εξετάσεις και σκέψεις. Άρα κι αυτοί τα θέλει ο …απαυτός τους. Άσε που συνήθως αυτοί πιστεύουν ότι με αυτό το προσκύνημα ή τον οβολό που έδωσαν εξασφαλίζουν την εύνοια του αγίου, του Θεού κλπ για να πάνε όλα καλά στη ζωή τους και προφανώς ! μαίνονται ενάντια σε οποιονδήποτε! µ σαν κι εσένα δεν έχει τη δική τους πίστη και το Θεό στο τσεπάκι του.
Οι άνθρωποι που πραγματικά πιστεύουν και ζουν με την παρουσία του Θεού ή αγωνίζονται γι αυτό είναι κάπου αλλού. Κρυμμένοι από τα μάτια του κόσμου αλλά όχι έξω απ’ αυτόν. Είναι άνθρωποι που δεν τους πιάνει το μάτι σου για θρήσκους. Είναι άνθρωποι που κι αυτούς τους εξοργίζουν αυτές οι ιερές μπίζνες γιατί μαζί με αυτές καταδικάζεται και ολόκληρη η ἔκκλησία, όλοι ισοπεδωτικά οι πιστοί ακόμα και ο ίδιος ο Θεός. Κι εδώ θέλει προσοχή!
Είναι άλλο πράγμα η αγία Θεοδώρα και άλλο οι άνθρωποι που κάνουν θρησκευτικό τουρισμό. Είναι άλλο ο Χριστός κι άλλο οι Φαρισαίοι.
Κι όταν οι Φαρισαίοι ζητούσαν απ’το Χριστό να κατέβει απ’ το σταυρό για να πιστέψουν, Εκείνος δεν το έκανε. Άρα όντως ο Χριστός όταν θέλει να κάνει ένα θαύμα δεν το κάνει για διαφήμιση, ούτε για να δημιουργήσει ένα κέντρο προσκυνηματικό. Και πάντοτε παίρνει αποστάσεις από τέτοια πράγματα. Όμως οι φαρισαίοι συνεχίζουν να λένε ότι αυτοί είναι οι όντως εκπρόσωποι του Θεού και εκεί επέρχεται η σύγχυση.
Το θαύμα που έκανε ο Χριστός στο σταυρό ήταν άλλο απ’αυτό που του ζητούσαν και ήταν εν πολλοίς αδιόρατο από τα ανθρώπινα μάτια. Ήταν η μεταστροφή ενός κλέφτη καταδικασμένου σε θάνατο που ενώ έβλεπε έναν κακομοίρη Χριστό, κρεμασμένο και ματωμένο να αργοπεθαίνει του είπε: «μνήσθητί μου Κύριε εν τη βασιλεία σου» Κι ο Χριστός του είπε ότι σήμερα θα είναι μαζί του στον Παράδεισο.
Απ την άλλη μεριά ήταν κι ένας άλλος κλέφτης που «λογικά σκεπτόμενος» λέει στο Χριστό: αν είσαι Θεός κατέβα από το σταυρό και κατέβασέ μας κι εμάς.
Αυτό το περιστατικό δείχνει δύο πράγματα:
1) ότι ο Χριστός μας αφήνει απολύτως ελεύθερους να Τον δεχθούμε ή να τον απορρίψουμε. Ο ένας ληστής τον πίστεψε, ενώ ο άλλος όχι. Ο Χριστός δεν υποχρεώνει κανένα! Και
2) Ότι ο Θεός δεν κάνει πάντοτε αυτό που εμείς θεωρούμε λογικό. Και έτσι κι αλλιώς είναι πολύ επικίνδυνο να λέμε «αν ο Θεός ήθελε να κάνει ένα θαύμα θα έλυνε τα προβλήματα της ανθρωπότητας». Αφού δεν πιστεύεις, γιατί εκφράζεσαι εκ μέρους του Θεού; Κι αφού δεν έχεις σχέση μαζί Του γιατί σφετερίζεσαι τον τρόπο που σκέφτεται Εκείνος; Δηλαδή ένας Θεός είναι Θεός μόνο όταν εξυπηρετεί τις δικές μας ανάγκες και προβλήματα; Και αν δε μας λύσει τα καθημερινά προβλήματα δεν αξίζει για Θεός; Η επίλυση των ανθρωπίνων προβλημάτων είναι δουλειά του κράτ! ους (θα έπρεπε να είναι…), ενός φιλανθρωπικού οργανισμού, ενός κοινωφελούς ιδρύματος άλλα γιατί του Θεού;
Για να μην γίνει ατέλειωτο το άρθρο κλείνοντας ήθελα να σου πω ότι το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε κι εγώ κι εσύ, από διαφορετικές μεριές ο καθένας, είναι να είμαστε όσο το δυνατόν πιο τίμιοι και συνεπείς ο καθένας με τις επιλογές του. Να είμαστε γνήσιοι άνθρωποι και όταν εγώ λέω ότι πιστεύω, να είμαι έτοιμος να θυσιάσω τα πάντα γι αυτό που πιστεύω, κι όταν εσύ λες ότι δεν πιστεύεις να έχεις την τιμιότητα και να λες Εγώ δεν πιστέυω. Το τι κάνει ο Θεός και αγία Θεοδώρα είναι δική τους δουλειά.
Στις ιερές μπίζνες και σε όλο αυτό που συμβαίνει γύρω μας να είμαστε κι οι δυο μαζί.
Να είσαι καλά!

ΥΓ: και μη ζητάς να προκαθορίσεις και τι απάντηση ή διάψευση θα λάβεις

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το πρόβλημά σου άνθρωπε μου είναι καθαρά "οντολογικό" δυστυχώς η αγωγή σου μέχρι τώρα, δεν σου ανέπτυξε το οντολογικό θεμέλιο, το νόημα της ανθρώπινης υπόστασης, με λίγα λόγια το λόγο για την ύπαρξή σου. Όλοι εσείς που δηλώνετε άθεοι και ειρωνεύεστε, έχετε μεγάλο πρόβλημα. Δεν μπορείτε να διαχωρίσετε τον άνθρωπο από τα ζώα γι' αυτό και η συμπεριφορά σας προσεγγίζει περισσότερο της φιλοσοφία των ζώων......Eίναι κρίμα κι άδικο να έχεις τέτοιες απόψεις και το χειρότερο να τις μεταδίδεις και στα παιδιά σου... ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!