φαντάζομαι οτι τον ίδιο χρόνο και ταλαιπωρία στις σπουδές τρώει ο κάθε επιστήμονας και όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί. Βέβαια λειτούργημα λες οτι ασκείς εσύ αλλά το ίδιο λένε και οι υπόλοιποι.
Δεν λέω οτι αμείβεστε με παχυλούς μισθούς αλλά οτι δουλεύετε λίγες ώρες , μέρες ή τέλος πάντων λιγότερο χρόνο από κάθε άλλο πτυχιούχο ΑΕΙ, ΤΕΙ που εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα.
Και όσο καιρό κάνεις να διοριστείς (από όπου δύσκολα θα απολυθείς) άλλο τόσο κάνει να βρει δουλειά ο κάθε πτυχιούχος.
Βέβαια αν ήμουν στην θέση σου θα είχα και πιο πολλά επιχειρήματα να πω για να υπερασπίσω την θέση μου. Δεν τα έχω μαζι σου, καλα κάνεις και εγώ αυτό θα έκανα στη θέση σου. Τα έχω με το σύστημα που προωθεί 2-3 ταχύτητες εργαζομένων.
Αν και εσύ κρινόσουν με βάση την απόδοση σου (π.χ.στην επιτυχία των μαθητών στις εξετάσεις) όπως κρίνεται κάθε πτυχιούχος με βάση τα νούμερα που φέρνει στην εταιρία του , τότε θα μιλάγαμε σε άλλο επίπεδο.
Αν εργαζόσουν υπερωρίες για το καλό της επιχείρησης επειδή έχουμε "κρίση" και δεν σχόλαγες στις 12-1-2 η ώρα, θα είχαμε άλλα δεδομένα.
Αν δεν καθόσουν όποτε είχαμε εκλογές γιορτές επετείους και καλοκαίρια θα μιλάγαμε διαφορετικά.
Αν δεν αποφασίζατε να ψηφίσετε ώρα εργασίας σας αλλά Σ/Κ θα ήταν διαφορετικά.
Αν δεν αποφασίζατε σαν σύλλογος 1 μέρα τον μήνα από 10:30 έως 13:00 να μην κάνετε μάθημα για να σας επισκέπτονται οι γονείς των μαθητών θα ήταν διαφορετικά. Και επειδή εμείς δουλεύουμε έως τις 16-17:00 δεν μπορούμε να σας δούμε. Κάντε το απόγευμα.
Και τέλος πάντων σύγκρινε τις αμοιβές και παροχές του δημόσιου εκπαιδευτικού με τον εκαπιδευτικό που δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα.
Αν έφτασες μέχρι εδώ ελπίζω κάτι να κατάλαβες
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θεωρώ ότι υπάρχει μία παρεξήγηση των γεγονότων μεταξύ των δύο μερών. Ο "σχολιαστής" περί τους εκπαιδευτικούς δεν αναφέρει ,ούτε ανάφερε, περί της μόρφωσής τους,ή την δουλειά τους,ή τις ώρες που είναι στην αίθουσα κ.λ.π.
Απλά αναρωτήθηκε ,γιατί να πληρώνονται κανονικά τις ημέρες που δεν διδάσκουν (και δεν εννοεί τα Σαββατοκύριακα) ή γιατί να έχουνε πολύ περισσότερα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με άλλους του δημοσίου τομέα; Και για να μην παρεξηγηθώ, ας μου πει κάποιος από ποια ώρα μέχρι ποια ώρα τις καθημερινές πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο οι εκπαιδευτικοί; Βρίσκονται; Ενώ οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι στην πλειοψηφία βρίσκονται από το πρωϊ μέχρι το μεσημέρι διότι χτυπάνε και καμία κάρτα. Οι εκπαιδευτικοί χτυπάνε καμία κάρτα;
Και δεν είναι οι μόνοι που σπούδασαν και ξοδεύτηκαν, ούτε είναι οι μόνοι που φτάνουνε σε κάποια ηλικία χωρίς να έχουνε βγάλει €,από την σπουδή τους. Δηλαδή ο ιατρός που φτάνει στα 40 και δεν έχει βγάλει € ,τι να πει; ο Γεωπόνος δεν σπούδασε; ο αξιωματικός αστυνομίας δεν σπούδασε ;( ο οποίος δεν έχει να κάνει με παιδάκια) Και στην τελική ανάλυση εαν κάποιος εκπαιδευτικός θέλει να αφουγκραστεί την κοινωνία και έχει τα κότσια, ας δημιουργήσει μία ψηφοφορία για να μπορούν οι πολίτες αυτής της χώρας να δείξουνε αυτό που οι εκπαιδευτικοί γνωρίζ! ουν αλλά προσπαθούν να παρουσιάσουν το άσπρο μαύρο.
Απαντήσετε ,δεν απαντήσετε κύριοι εκπαιδευτικοί, εγώ προσωπικά σταματάω την οποιαδήποτε γραπτή συζήτηση για το θέμα αυτό, διότι έχουν αποδειχθεί τα λεγόμενά μου,και δεν έχω καμία όρεξη να μπω στην λογική του άσπρου μαύρου.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ