tromaktiko: Τα χάλια τους έχουν οι γραμμές του ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Τα χάλια τους έχουν οι γραμμές του ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ



Οι τηλεφωνητές του <<185>> εκπαιδεύονται να είναι αγενής ή τους βγαίνει αυθόρμητα!?!
Με αφορμή ένα περιστατικο που μου συνέβη σήμερα με τη λεωφορειακή γραμμή του Δήμου Ελληνικου Β4 θα ήθελα να παραπονεθώ για τον ΟΑΣΑ και την ΕΘΕΛ, σχετικά με τις καθυστερήσεις αλλα και την ακύρωση καποιων δρομολογίων χωρις ενημέρωση και για την απαράδεκτη συμπεριφορά των τηλεφωνητών του 185. Συγγεκριμένα σήμερα το λεωφορείο που επρεπε να φύγει ώρα 10:25 δεν ήρθε ποτε. Κάλεσα στο 185 να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια ενημέρωση και η αγενέστατη υπάλληλος τησ οποιας τη θέση δε συγκράτησα διέκοψε τη συνομιλία και αφού έκανα το κόπο να καλέσω ξανα ο συνάδερφός της μου εδωσε τηλεφωνο επικοινωνίας του σταθμάρχη της γραμμης ο οποιος ευθαρσώς μου απάντησε πως δε μπορει να ελέγξει αν ο οδηγος περασε απο το τέρμα..Και ποια είναι η δουλειά σου κύριε σταθμάρχα μου??? Μπήκε στο κοπο να καλεσει τον οδήγο για να μάθει αν εκανε το δρομολογιό του και οταν τον καλεσα ξανα η απάντηση του ήταν πως μαλλον καθυστερησα και το έχασα. Ωραία εγώ καθυστέρησα αφου το θελεις έτσι κύριε σταθμάρχα μου ...οι άλλοι πέιτε που περίμεναν εκει απο τις 10:10  τι έπαθαν? δε παρατήρησαν ολόκληρο λεωφορείο?.....και μετα σου λέει χρησιμοποιείστε τα μεσα συγκοινωνίας και άστε το αυτοκίνητο. Αμ δε. Αμάξι και πάλι αμάξι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!