δεν έχει παραχωρηθεί στην ιδιωτική κοινοπραξία, αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών.
Στην ανακοίνωση συμπληρώνεται ότι η αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, που ισχύει από σήμερα, ήταν προγραμματισμένη.
«Πρόκειται για τιμαριθμική προσαρμογή, η οποία δεν είχε πραγματοποιηθεί, εδώ και επτά χρόνια, ενώ αποτελεί και συμβατική υποχρέωση του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας για τη συντήρηση του δρόμου, αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό, για το σκοπό αυτό» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Επίσης, με την αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, ισοσκελίζεται σε ένα βαθμό, κατόπιν συμφωνίας με τους αυτοκινητόδρομους Αιγαίου, η κατάργηση των διοδίων Αιγινίου, που προβλέπονταν στη σύμβαση παραχώρησης.
Εάν ήταν σε ισχύ η πρόβλεψη στη σύμβαση παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων Αιγαίου του 2007 για τη λειτουργία διοδίων στο Αιγίνιο και ταυτόχρονα, αναπροσαρμόζονταν τα διόδια των Μαλγάρων με βάση τον τιμάριθμο, τότε αθροιστικά το κόστος των διοδίων θα ήταν αρκετά υψηλότερο
Στην ανακοίνωση συμπληρώνεται ότι η αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, που ισχύει από σήμερα, ήταν προγραμματισμένη.
«Πρόκειται για τιμαριθμική προσαρμογή, η οποία δεν είχε πραγματοποιηθεί, εδώ και επτά χρόνια, ενώ αποτελεί και συμβατική υποχρέωση του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας για τη συντήρηση του δρόμου, αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό, για το σκοπό αυτό» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Επίσης, με την αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, ισοσκελίζεται σε ένα βαθμό, κατόπιν συμφωνίας με τους αυτοκινητόδρομους Αιγαίου, η κατάργηση των διοδίων Αιγινίου, που προβλέπονταν στη σύμβαση παραχώρησης.
Εάν ήταν σε ισχύ η πρόβλεψη στη σύμβαση παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων Αιγαίου του 2007 για τη λειτουργία διοδίων στο Αιγίνιο και ταυτόχρονα, αναπροσαρμόζονταν τα διόδια των Μαλγάρων με βάση τον τιμάριθμο, τότε αθροιστικά το κόστος των διοδίων θα ήταν αρκετά υψηλότερο
in.gr