Κατά την τελική φάση του διαγωνισμού προκρίθηκαν 3 τρία λογότυπα, οι εφαρμογές των οποίων παρουσιάστηκαν σήμερα από τους δημιουργούς.
Το νέο λογότυπο της ΟΝΝΕΔ αποτελείται από τα πέντε γράμματα που σχηματίζουν το ακρωνύμιο της οργάνωσης μέσα από τα οποία αναδύεται μια γέφυρα, που συμβολίζει τη σύνδεση των διαχρονικών αξιών των Ελλήνων με το νέο, το καινούργιο, το φρέσκο. Παράλληλα όμως υποδηλώνει και τον οριστικό διαχωρισμό με τις νοσηρές νοοτροπίες και τις φθαρμένες αντιλήψεις του παρελθόντος. Σημαντικό στοιχείο στο συμβολισμό του νέου λογοτύπου αποτελεί ο ρόλος της ΟΝΝΕΔ ως γέφυρα μεταξύ της νεολαίας και της συμμετοχικής πολιτικής, του εθελοντισμού και της κοινωνίας των πολιτών που αποτελούν σημαντικούς πυλώνες δράσης της εποχή μας.
Κλείνοντας, θέλουμε να τονίσουμε πως σε μια εποχή που η ενασχόληση με την πολιτική δεν είναι της μόδας, επιλέγουμε συνειδητά να αναδείξουμε, μέσα από δράσεις όπως αυτή, τη συμμετοχή ως το μόνο τρόπο απαλλαγής από συμπεριφορές και πολιτικές που δεν μας ταιριάζουν. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτέλεσε την αρχή μιας νέας, ανοικτής, συμμετοχικής ΟΝΝΕΔ που ζητάει από τους νέους ανθρώπους να εκφραστούν προσφέροντας τους το χώρο και τα μέσα, σε μια εποχή που οι ευκαιρίες και τα ‘ανοιχτά μυαλά’ στην κοινωνία απουσιάζουν.
Από τη μεριά μας νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς που συμμετείχαν, υπέβαλαν προτάσεις και στήριξαν την διεξαγωγή του διαγωνισμού δίνοντας το έναυσμα σε νέους ανθρώπους να προσπαθήσουν να εκφραστούν, δημιουργώντας το σύμβολο της δικής μας γενιάς