tromaktiko: Πανικός για νέους πελάτες...

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Πανικός για νέους πελάτες...



Πανικός επικρατεί από την εταιρεία HELLAS ON LINE (HOL) για εξεύρεση νέων συνδρομητών. Καθημερινά σχεδόν μας τηλεφωνούν και μας πιέζουν να αλλάξουμε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας. Το τελευταίο χρονικό διάστημα άλλαξαν τακτική και έφθασαν στο σημείο να χτυπουν την πορτα του σπιτιού μας για να μας πείσουν! Εκτός αυτού προσπαθούν να σε πείσουν με ύπουλο τρόπο δυσφημίζοντας τους ανταγωνιστές τους!
Το γνωρίζει η Hellas On Line ότι αυτή η πρακτική είναι παράνομη για να διαφημίσει και να προωθήσει το προιόν της? Έστω και αν υπήρχε μια περίπτωση να δεχτώ και να αλλάξω σε HOL, σε καμία περίπτωση δεν θα το έκανα τηλεφωνικά ή από έναν άγνωστο που έρχεται σπίτι μου. Θα πήγαινα ο ίδιος στην εταιρεία τους ή σε κάποιο αντιπρόσωπο τους να το κάνω. Εδώ και δυόμιση χρόνια είμαι συνδρομήτής άλλης εταίρείας (της ON TELECOMS) και είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτό που μου παρέχει. Οπότε δεν έχω κανένα λόγο να αλλάξω πάροχο και να μεταβώ σε εταίρεια που προσπαθεί αγωνιωδώς να την προτιμήσω. Πόσο αξιόπιστη μπορεί να είναι αυτή ώστε να υπογράψω συμβόλαιο με 12μηνη δέσμευση? Έλεος πια με τη HOL!
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!