tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο "Νέες μεθόδους να παρακάμψουν το νόμο περί καπνίσματος"

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο "Νέες μεθόδους να παρακάμψουν το νόμο περί καπνίσματος"



Όλοι εσείς που γράφετε για το θέμα του τσιγάρου, αναγνώστες και καλά, είστε άνθρωποι των καταστημάτων. Μην κοροϊδευόμαστε.. Είμαι φανατικός καπνιστής και είμαι ενάντια στο νόμο για το κάπνισμα.. Επίσης, είμαι ενάντια σε αυτούς που γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τη νομοθεσία.
Και επειδή μιλάτε για κατανόηση, κοιτάξτε πρώτα να μειώσετε τις τιμές σας, γιατί ο κόσμος δεν θα πατάει ποτέ στα μαγαζιά σας.. Έχετε 5 ευρώ ένα καφέ και μιλάτε για  κατανόηση από τον κόσμο.. Να ξέρετε ότι από εδώ και μπρος θα βγαίνει φωτογραφική μηχανή και θα τραβάει για πλάκα..Δεν σας αρέσει, γιατί ο καταναλωτής θα πάρει την υπόθεση στα χέρια του και θα σας κράζει.. Και καλά κάνει. Μόνο που για μένα, θα πρέπει να βγουν φωτογραφίες με τις τιμές σας.. Ειδικά στα Φλόκα.. Τέλος, αν ο υπεύθυνος των Φλόκα έκανε τον τραμπούκο, κατ’ εμέ, πρέπει να φάει πόδι..Πάντως, εγώ μια φορά έκατσα στο συγκεκριμένο μαγαζί με την κοπέλα μου και δυσαρεστήθηκα από το σέρβις και από την συμπεριφορά των «υπευθύνων».. Ειδικά ο ένας ! υπεύθυνος ήταν, λες και βαριόταν να δουλέψει… Δεν ήταν αυτός στη φωτογραφία, κάποιος άλλος αδύνατος και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ! Θέλαμε να παραγγείλουμε και αυτός έβλεπε με τους φίλους του αγώνες ποδοσφαίρου, ενώ οι σερβιτόροι έλιωναν έξω.. ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ..
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!