Ταυτόχρονα, άλλαξα το οικονομικό μου πρόγραμμα σε Cosmote απεριόριστα, για να επωφεληθώ της προσφοράς που έδινε 10e έκπτωση για 1 χρόνο. Αν αντιλαμβάνομαι σωστά και μετά από επικοινωνία μου με την εταιρία, ο χρόνος συμπληρώνεται τον Απρίλιο του 2011. Στην παραλαβή του λογαρασμού όμως, η αποχρέωση του ποσού των 10e δεν έχει πραγματοποιηθεί. Επειδή εγώ έτυχε και το παρατήρησα, φαντάζομαι πως αυτό έχει συμβεί και με άλλους ανυποψιάστους πελάτες-χρήστες του εν λόγω προγράμματος, ευελπιστώντας η εταιρία πως αυτοί δεν θα το προσέξουν. Γι' αυτό ο καθένας μας ας ρίχνει μία ματιά παραπάνω στους λογαριασμούς του.. Δεν τα χρωστάμε στην Cosmote, ούτε σε οποιαδήποτε άλλη εταιρία, ειδικά στις εποχές που ζούμε! Εγώ προς το παρόν αναμένω την απάντησή τους.. Διαφορετικά, θα απευθυνθώ στην Ε.Ε.Τ.Τ. Ας καταλάβουν ορισμένοι ότι οι καταναλωτές γνωρίζουν τα δικαιώματά τους!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ