tromaktiko: Σχετικά με την ανάρτηση: ''Προσπαθώ να καταλάβω''

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Σχετικά με την ανάρτηση: ''Προσπαθώ να καταλάβω''



Θα ήθελα να απαντήσω στο παλικάρι, ότι το ίδιο 'παραμύθι' με αυτό που διάβασα στην ανάρτησή του, το έχω ακούσει δεκάδες -για να μην πω εκατοντάδες- φορές! Τυγχάνει να είμαι αστυνομικός. Αν με ρωτούσες στα 17 μου, τι θα ήθελα να γίνω, πιθανόν να σου απαντούσα πολιτ.μηχανικός, δικηγόρος, ακόμα και ηθοποιός...
Μπήκα στην Αστυνομία και αγάπησα τη δουλειά μου(παρόλο που δεν ήμουν τελείως άσχετος με το χώρο από πριν)! Αγάπησα τη δουλειά μου, προσπαθώ να! γίνομαι καλύτερος επαγγελματίας, σέβομαι το χέρι που μου δίνει χρήματα, αλλά από 'κει και πέρα δεν είμαι εκεί για να βγάλω απωθημένα ή κόμπλεξ σε κανέναν. Αν με ρωτήσεις αν αγαπάς τη λογική ή τις πρακτικές που επικρατούν στο Ελληνικό Δημόσιο και κατ' επέκταση και στην Αστυνομία, θα σου πω ότι πολλές φορές έχω φτάσει κι εγώ στα όριά μου. Από 'κει και πέρα όμως, κανένας και ποτέ δε μου 'κανε πλύση εγκεφάλου, κανένας δεν μου υπέδειξε - άμεσα ή έμμεσα - να αλλάξω προσωπικότητα. Η διαφορά μας ξέρεις απλά ποια είναι?? Ότι εγώ πριν μπω στην Αστυνομία, ήμουν, όπως θεωρείς, στην απέναντη όχθη. Στην όχθη που είσαι κι εσύ τώρα. Και τώρα είμαι, όπως λες, απέναντί σου. Κι όμως φίλε, εγώ ξέρω πώς είναι και από τη μία, αλλά και από την άλλη όχθη! Το κακό ξεκινάει ότι εσύ ξέρεις μόνο τη μία. Αν είχες κάποιον κολλητό ή συγγενή αστυνομικό και είχες 'ανοιχτά τα αυτιά σου', θα είχες μια ιδέα για το πώς φαίνονται όλα και από μία άλλη οπτική. Γιατί εγώ δεν θεωρώ ότι είμαστε απέναντι! Απλά μέσα απ'αυτή τη δουλειά, μπορείς και βλέπεις από μικρός λίγο πιο ρεαλιστικά τα πράγματα και τα αντιμετωπίζεις για άλλους ψυχρά, για άλλους απάνθρωπα ή για άλλους! χωρίς συνείδηση. Καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει... Και πίστεψέ με έχω ακούσει πάρα πολλά! Αν ήξερες όμως πόσα περιστατικά γίνονται χωρίς να τα μαθαίνεις, τι κόσμος κυκλοφορεί - ίσως ακόμα και στη γειτονιά σου - την ώρα που εσύ κοιμάσαι, ίσως να μην αναρωτιόσουν γιατί η Αστυνομία να μπαίνει στη διαδικασία ελέγχων. Γιατί απλά δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση, να εντοπίζονται όλα τα περίεργα και κακοποιά στοιχεία από το σωρό, χωρίς δειγματοληπτικούς και συχνούς ελέγχους, ακόμα και σε μας τους ίδιους! Επιπλέον, καλό θα ήταν ο καθένας μας, πριν μπει στη διαδικασία να κατηγο! ρήσει, να γνωρίζει έστω κάποια βασικά πράγματα από το αντικείμενο στο οποίο αναφέρεται, στην προκειμένη βασικές γνώσεις Ποινικής Δικονομίας. Δεν ξέρω αν σε κούρασα, αλλά με αφορμή εσένα απευθύνομαι σε όλους εκείνους που είναι της λογικής ''Γ..... οι μπάτσοι!!!'' και όταν τους ρωτήσεις γιατί(?) η απάντηση είναι ''Εεεεε, γιατί έτσι''!!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!