tromaktiko: Ζλάταν: «Ας με αποδοκιμάσουν»

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Ζλάταν: «Ας με αποδοκιμάσουν»



Ως κίνητρο για τον ίδιο τόνισε πως θα είναι τα γιουχαΐσματα των οπαδών της Ίντερ για τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Τι είπε ο Σουηδός στράικερ των «ροσονέρι» για την αναμέτρηση με τη συμπολίτισσα ομάδα του Μιλάνου.

Σε δηλώσεις του στο Sky, ο Σκανδιναβός φορ της Μίλαν σημείωσε:
«Αν με αποδοκιμάσουν οι οπαδοί της Ίντερ θα καλωσορίσω τα σφυρίγματά τους, καθώς με... γκαζώνουν ακόμα περισσότερο. Μου προσθέτουν κίνητρα. Η Ίντερ είναι τώρα αντίπαλος για εμένα. Παίζω για τη Μίλαν και είναι αντίπαλοί μου, οπότε είναι λογικό να κάνω τα πάντα για να νικήσω την Ίντερ».

Όταν εγώ έπαιζα στην Ίντερ υπήρχε ένα πλάνο για το μέλλον, τώρα όμως αυτό το πλάνο έχει καθοριστεί. Εκείνη η ομάδα δεν ήταν ενωμένη τότε. Πήραν το τρεμπλ πέρσι επειδή είναι δυνατοί, είχαν πολλές δυνατότητες και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Πήγα στην Ίντερ για να νικήσω και το έκανα.

Έφυγα από την Ίντερ γιατί είχα φτάσει στο ζενίθ και δεν μπορούσα κάτι παραπάνω. Είναι προτιμότερο να αλλάζεις, για να έχεις νέα κίνητρα και να προσθέσεις αδρεναλίνη. Για αυτό έφυγα και επιπλέον πήγα σε μια ισχυρή ομάδα».

Για την περίοδο στην Μπαρτσελόνα και τις σχέσεις του με τον Πεπ Γκουαρντιόλα, επισήμανε:

«Δεν ξέρω τι συνέβη με τον Γκουαρντιόλα. Εάν ήξερα ποιο ήταν το πρόβλημα, θα το είχα λύσει. Όταν όμως δεν γνωρίζεις το πρόβλημα, είναι αδύνατον να το λύσεις. Η Μίλαν μού έδωσε πίσω το χαμόγελό μου, καθώς δεν ήμουν χαρούμενος με την κατάσταση στην Μπαρτσελόνα.

Σε κάτι τέτοιες στιγμές, είναι σημαντικό να βρίσκεις κάτι που να σου φέρνει πίσω το χαμόγελο και τη δίψα να αγωνίζεσαι. Αυτό μου πρόσφερε η Μίλαν. Πιστεύω πολύ σε αυτή την ομάδα, τόσο ως προς τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος, όσο και σε αυτή του Τσάμπιονς Λιγκ».
http://www.gazzetta.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!