tromaktiko: Σχετικά με "Διεκδικούν τα δεδουλεμένα οι εργαζόμενοι στη καθαριότητα του δήμου Βύρωνα"

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Σχετικά με "Διεκδικούν τα δεδουλεμένα οι εργαζόμενοι στη καθαριότητα του δήμου Βύρωνα"



Ως κάτοικος Βύρωνα, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την κίνηση των εργαζομένων...
στον τομέα καθαριότητας του Δήμου να μας αφήσουν "μέσα στη βρώμα των σκουπιδιών" ολόκληρο Σαββατοκύριακο για να ΕΚΒΙΑΣΟΥΝ την είσπραξη των δεδουλευμένων τους! Βάζουν σε κίνδυνο την υγεία των παιδιών μας... για τις υπερωρίες τους;
Κι όλα αυτά τα λέω, παρ' όλο που είμαι ομοιοπαθής! Είμαι εκπαιδευτικός και μου χρωστούν υπερωρίες 2 χρόνια- τι θα 'πρεπε να κάνω - να πάψω να κάνω μάθημα στους μαθητές μου μέχρι να πληρωθούν οι υπερωρίες μου;
Επιτέλους, ας αποκτήσουμε και στην Ελλάδα το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης!!!!

Υ.Γ. Και όλα αυτά χωρίς να δικαιολογώ το Δήμαρχο κ. Χαρδαλιά που ,ενώ επί 3 χρόνια επέβαλε τα πιο ακριβά δημοτικά τέλη σε όλη, ίσως την Ελλάδα - τα μείωσε μόνο την τελευταία προεκλογική χρονιά και... ανταμείφθηκε με την επανεκλογή του! - δεν πλήρωσε την αμοιβή των υπαλλήλων του- προεκλογικές ασφαλτοστρώσεις, όμως, ήξερε να κάνει!
Βυρωνιώτης Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!