tromaktiko: Απάντηση στην αντίθεση στις ανώνυμες καταγγελίες

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στην αντίθεση στις ανώνυμες καταγγελίες



Το site που και εσεις γραψατε εχει τουλαχιστον το δικο μου email και ονομα, το δικο σας μηπως δεν ειναι το κανονικο...
Επισης εγω εγραψα γιατι απο τον συγκεκριμενο παροχο που εχει στην ελλαδα την μεγαλυτερη αξιοπιστία και τον πληρωνουμε παραπανω απο τους αλλους παροχους μου υποσχεθηκαν καποια δωρα για να παρω αυτο που πουλανε και τελικως πηρα μονο τον router χωρις τον media player αμα δεν μπορουν να δωσουν αυτα που υποσχονται να λενε εχω μονο 10 ή οταν κανεις την αιτηση δεν το εχω αυτο. Δεν ξερω που δουλευετε και ενοχληθηκατε τοσο, παντως εγω εδω εξεφρασα το παραπονο μου και περιμενα μια απαντηση. Άμα νομιζετε οτι αυτο με κανει λιγοτερο Έλληνα απο εσας λυπαμαι που σας απαντησα.Δεν κρυβομαι ουτε παριστανω τον χαφιε οπως εσεις λετε. Το να λες την αληθεια δεν νομιζω οτι σε κανει χαφιε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!