... έχει γίνει πλέον απόλυτα σαφές, τι εννοούσε η Κυβέρνηση όταν, πριν από τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές, όταν εξηγώντας την πολιτική της απέναντι στον κόσμο της μισθω-τής εργασίας, δήλωνε «μέχρι εδώ».
Σαφέστατα και αδιαμφισβήτητα εννοούσε νέες και μάλιστα ευρύτερου φάσματος δραστικές περικοπές μισθών, κατάργηση Συλλογικών Συμβάσεων και απολύσεις.
Επίσης έχει γίνει αντιληπτό από όλους ότι, οι αναποτελεσματικές Διοικήσεις που εδώ και ένα περίπου χρόνο η Κυβέρνηση έχει διορίσει σε Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, οδη-γούν τους προαναφερόμενους φορείς, σε καταστροφική πορεία συρρίκνωσης και απαξίωσης και πιστεύουμε ότι αυτό δεν έγινε τυχαία αν λάβουμε υπόψη τις κατά καιρούς δηλώσεις του Αντιπροέδρου της.
Είχαμε μέχρι σήμερα την πεποίθηση ότι το κορυφαίο λάθος της Κυβέρνησης ήταν πως σχε-δίαζε και νομοθετούσε με γνώμονα τις Νεοφιλελεύθερες απαιτήσεις της Τρόικας. Όμως δια-πιστώνουμε, με πολύ οδυνηρό τρόπο, ότι δεν έχουμε να κάνουμε απλά με «Νεοφιλελεύθε-ρους Σοσιαλιστές», αλλά με ανθρώπους που δεν αντιλαμβάνονται την κατάσταση στη Χώρα.
Ειδικά στο Ταχυδρομείο, δεν γνωρίζουν τα προβλήματα, δεν τους ενδιαφέρει τίποτε άλλο, ε-κτός από το να κρύψουν τις αντεργατικές πολιτικές τους, «κάτω από το χαλί».
Ο ΕΛΤΑ (-7,97% πτώση τζίρου σε σχέση με πέρυσι) και οι Ταχυμεταφορές ( ακόμα χειρότερα -16,88 %) παρουσιάζουν φέτος μεγάλη μείωση κύκλου εργασιών και σημαντική μείωση στο μερίδιο αγοράς.
Τα αποτελέσματα χρήσης και των δύο(2) προαναφερόμενων Εταιρειών παρά το γεγονός ότι οι μισθοί μειώθηκαν σε σχέση με πέρυσι σε ποσοστό 22%, βρίσκονται σε οριακό σημείο.
Ίσως η φετινή χρήση να είναι αρνητική.
Σε αυτή τη χρονική στιγμή και με δεδομένη την οικονομική αδυναμία του ΕΛΤΑ, η Κυβέρνηση - σύμφωνα με ασφαλείς και διασταυρωμένες πληροφορίες μας - ετοιμάζεται να «φορτώσει» στον Όμιλο ΕΛΤΑ χίλιους πεντακόσιους (1500) επιπλέον υπαλλήλους, από την πρώην Ολυ-μπιακή (700) και από τον ΟΣΕ (800).
Τόσο εξαιτίας της μεγάλης προϋπηρεσίας των υπό μετάταξη, όσο και λόγω του προβλεπό-μενου από Νόμο ειδικού μισθολογικού καθεστώτος που ισχύει για τους υπαλλήλους της πρώην Ο.Α., το ετήσιο κόστος μισθοδοσίας τους θα υπερβαίνει τα εκατόν είκοσι (120) εκα-τομμύρια ΕΥΡΩ.
Έχουν ενημερώσει τους υπό μετάταξη συναδέλφους, με τους οποίους είμαστε αλληλέγγυοι, ότι θα μεταταγούν σε ΔΕΚΟ που στο τέλος του 2011 θα παρουσιάζει ελλείμματα πάνω από εκατό (100) εκ. ΕΥΡΩ;
Τι θα κάνουν τότε οι κύριοι της Κυβέρνησης;
Θα ψάχνουν ξανά να βρουν «καταφύγιο» για να «τακτοποιήσουν» τόσο αυτούς, όσο και εμάς τους οκτώμισυ χιλιάδες (8.500) ήδη υπηρετούντες στον Όμιλο Ταχυδρομικούς;
Δυστυχώς κανείς δεν ασχολείται με το μέλλον του ΕΛΤΑ!
Με τον ΟΓΑ τι γίνεται;
Θα μπορέσει ο ΕΛΤΑ να γίνει μέσα σε ένα μήνα Τράπεζα; Ή η ΔΑΚΕ-ΕΛΤΑ θα έχει, μόνη αυ-τή- το θλιβερό προνόμιο της δικαίωσης, αφού από την πρώτη στιγμή ( Καλοκαίρι 2010) έλεγε στους «μαθητευόμενους μάγους» της Διοίκησης και όχι μόνο, ότι θα βρεθούν σε αδυναμία εκπλήρωσης των υποσχέσεών τους απέναντι στην Κοινωνία;
Πως άραγε σκέπτεται η Διοίκηση του ΕΛΤΑ να αναπληρώσει τα έσοδα που έχασε;
Σχεδιάζει κανείς για το μέλλον του Οργανισμού;
Ή είμαστε ευχαριστημένοι που το 2010, παρά τα πρόσθετα έσοδα από τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές, έχοντας και το ΤΑΕ και τον ΟΓΑ και τις φορολογικές δηλώσεις, που το 2011 φεύ-γουν, χάσαμε σε κύκλο εργασιών εκατό (100) εκατομμύρια σε σχέση με το 2009 & το 2008;
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
(ΔΑΚΕ – ΕΛΤΑ)
Ζήνωνος 7- 9 104 31 ΑΘΗΝΑ τηλ. 210- 5234001
http://www.dake-elta.eu/
Αθήνα 30 - 11 - 2010