tromaktiko: ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ



To περασμένο Σάββατο τα ξημερώματα 13/11 και ώρα 03: 15 πμ περίπου καθώς επέστρεφα σπίτι , διασχίζοντας την λεωφόρο Κηφισίας, στην μεσαία λωρίδα στην πρώτη υπόγεια διάβαση στο ύψος της Κατεχάκη...
ένα αυτοκίνητο(μάλλον ΟPEL από ζάντα που βρέθηκε στο χώρο του ατυχήματος) ερχόμενο με μεγάλη ταχύτητα από αριστερά με χτύπησε με αποτέλεσμα να χάσω τον έλεγχο και να πέσω στον τοίχο δεξιά να τραυματιστώ στον αυχένα και την ολική καταστροφή του καινούριου αυτοκινήτου μου (που ακόμα δεν έχω ξεχρεώσει ).Το άτομο αυτό δεν σταμάτησε, με εγκατέλειψε , απλά εξαφανίστηκε. Παρακαλώ και ελπίζω εάν κάποιος περνούσε εκείνη την ώρα από εκείνο το σημείο και δεν μπόρεσε να σταματήσει λόγω της επικινδυνότητας του δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, αν είδε κάτι ας επικοινωνήσει μαζί μου ένα αυτοκίνητο(μάλλον ΟPEL από ζάντα που βρέθηκε στο χώρο του ατυχήματος) ερχόμενο με μεγάλη ταχύτητα από αριστερά με χτύπησε με αποτέλεσμα να χάσω τον έλεγχο και να πέσω στον τοίχο δεξιά να τραυματιστώ στον αυχένα και την ολική καταστροφή του καινούριου αυτοκινήτου μου (που ακόμα δεν έχω ξεχρεώσει ).Το άτομο αυτό δεν σταμάτησε, με εγκατέλειψε , απλά εξαφανίστηκε. Παρακαλώ και ελπίζω εάν κάποιος περνούσε εκείνη την ώρα από εκείνο το σημείο και δεν μπόρεσε να σταματήσει λόγω της επικινδυνότητας του δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, αν είδε κάτι ας επικοινωνήσει μαζί μου




ΗΛΙΑΔΟΥ ΑΝΝΑ ,6944383928
ilanni@hotmail.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!