tromaktiko: "Δεν μου έμαθε κανείς πώς να είμαι μαμά"

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

"Δεν μου έμαθε κανείς πώς να είμαι μαμά"



Την δυσκολία της να μεγαλώσει τα δύο της παιδιά αποκάλυψε η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ, η οποία παραδέχθηκε ότι δεν ξέρει πώς να...


 συμπεριφερθεί και πώς να τα διαπαιδαγωγήσει.
Σε συνέντευξη της για την προώθηση της έβδομης ταινίας Harry Potter, η διάσημη ηθοποιός δήλωσε πως το να είσαι γονιός είναι το πιο δύσκολο πράγμα που υπάρχει.

"Πηγαίνω σε φροντιστήριο που μαθαίνεις πώς να είσαι γονιός. Ξέρετε, κανείς δεν μου έδειξε τι και πώς να το κάνω", αποκάλυψε η Κάρτερ.

"Μου μαθαίνουν μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Όπως το ότι δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζεις τα πάντα. Και τα παιδιά μου έχουν πάρα πολλές απορίες. Μέχρι σήμερα αγχωνόμουν, γιατί δεν ήξερα τι να απαντήσω πολλές φορές. Τώρα ξέρω ότι δεν χρειάζεται να έχω πάντα μια έτοιμη απάντηση! Τι ανακούφιση!"

Η Κάρτερ έχει δυο παιδιά τριών και εφτά χρονών, με τον σύντροφο της και σκηνοθέτη, Τιμ Μπάρτον

cosmo.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!