την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εκλογέων σε πανελλαδικό επίπεδο, μέσω της τηλεόρασης, ραδιοφώνου, εφημερίδων και Internet. Η εκστρατεία ενημέρωσης αφορά τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης, για την ανάγκη συμμετοχής των πολιτών στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 και της 14ης Νοεμβρίου 2010, όπου απαιτηθεί επαναληπτική ψηφοφορία.
Όπως είναι φυσικό η παράτυπη ανάθεση αυτή από το Υποργείο Εσωτερικών δημιούργησε αναστάτωση στη διαφημιστική αγορά.
http://24wro.blogspot.com/