tromaktiko: Περί Ρατσισμού της Αστυνομίας

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Περί Ρατσισμού της Αστυνομίας



Όπως όλοι μας έτσι και εγώ έχουμε να διηγηθούμε μια ιστορία περί ρατσισμού της Αστυνομίας! Η πιο πρόσφατη δικιά μου: Πρωινές ώρες στον προαστιακό του Κορωπίου περιμένοντας (πεζός) στην στάση το λεωφορείο για να πάω στην δουλειά μου, περνάνε 2 μηχανές της ομάδας “Δίας” και σταματάνε μπροστά μου. Γύρω μου γεμάτο Αλλοδαποί…. Νόμιζα και εγώ ότι θα κάνουν έλεγχο για ύπαρξη πράσινης κάρτας και σχετικά έγγραφα….. Να όμως που ήρθαν σε εμένα και μου ζητούσαν ταυτότητα? Και όχι μόνον αυτό! Ζητούσαν και πληροφορίες τι κάνω στην στάση, και που πηγαίνω!
Που να πηγαίνω κύριοι της Αστυνομίας τέτοιαν ώρα? Για καφέ? Και όταν τους ρώτησα γιατί κάνουν έλεγχο σε εμένα, ενώ γύρω μου είναι γεμάτο αλλοδαποί, που αμφιβάλλω αν οι μισοί από αυτοί είχαν χαρτιά, μου απάντησαν ότι όλοι ελέγχονται!!
Φυσικά μετά τον έλεγχο που μου κάνανε, και εφόσον ανακαλύψανε τελικά ότι δεν είμαι "καταζητούμενος εγκληματίας" φύγανε χωρίς να ελέγξουν κανέναν άλλον…
Τα συμπεράσματα δικά σας!!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!