tromaktiko: Απάντηση στο "ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...."

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στο "ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...."



Καλό πρόβατο είσαι και συ. Κανά δυο γνωστοί μου έδωσαν για δίπλωμα στην Αθήνα και το πήραν χωρίς λάδωμα - εγώ έδωσα εκτός Αθηνών για δίπλωμα . Αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι ότι άμα τα κάνετε όλα σωστά δεν πρόκειται να σας κόψουν. Θα σας την πουν για ηλίθιες λεπτομέρειες αλλά όχι να σας κόψουν.
Σε μία φίλη μου μάλιστα της έκαναν παρατήρηση για κάτι άκυρο, τους έβγαλε το βιβλίο του ΚΟΚ εκείνη την ώρα και τους ! είπε να της δείξουν που αναφέρει το "λάθος" της. Και εννοείται πως πέρασε. Τώρα αν εσύ στις εξετάσεις χτυπάς και καθρέπτες των άλλων αμαξιών, μην γκρινιάζεις ότι σε κόβουν λόγω του ότι δεν έχεις λαδώσει, είσαι άξιος της μοίρας σου!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητέ μου φίλε... Να σε πληροφορήσω πως κι εγώ πρόσφατα έδωσα εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης.... Πρώτα απ' όλα να ξέρεις πως σημαντικό ρόλο παίζει ΠΟΥ (σε ποιά περιοχή της Ελλάδος) δίνεις εξετάσεις και ΠΟΙΑ σχολή οδηγών επιλέγεις... Κι εμένα μου είπε ο δάσκαλος να τους λαδώσω και του είπα πως δεν δούλευα εγώ σαν το σκυλί για να τα πάρουν αυτοί έτσι εύκολα και να δεις που μια χαρά τα πήγα και το πήρα με την πρώτη το δίπλωμα! Και να ξέρεις πως και ! ο δάσκαλος παίρνει κάποια απ' αυτά τα χρήματα που εσύ θα δώσεις για να περάσεις γι' αυτό σου είπε πως έτσι είναι το σύστημα... Αν ξεσηκωθούμε και τους καταγγείλουμε να δεις πως δεν θα ζητάνε... Όλα από εμάς εξαρτώνται...

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!