tromaktiko: Περαίωση:Η αναγνώριση του ηλιθίου

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Περαίωση:Η αναγνώριση του ηλιθίου



Εχω εταιρία η οποία λειτουργεί από το 2008. με την μέθοδο της αυτοπεραίωσης πλήρωσε εφορία το 2009 2.600€ ( για τζίρο 86.000€) και το 2010 2.800€ ( για τζίρο 106.000€)
μου έρχεται τώρα να πληρώσω περαίωση 500€, δηλαδή σύνολο 5900€
αυτός είναι ο φόρος που αναλογεί στην εταιρία μόνο, γιατί υπάρχει κι άλλος φόρος που πλήρωσα σας μέτοχος.
ρωτάω λοιπόν τον λογιστή μου , αν δεν είχα κάνει αυτοπεραίωση τι θα πλήρωνα τώρα;
και μου απαντάει : το πολύ 1500€

δηλαδή εγώ ήμουν ο μα***** και κάποιοι άλλοι έξυπνοι.
αν εχει τα κοτσια ο πρωθυπουργος ( που τον ψηφισα ) να ερθει και να μου πει ένα λόγο που πρέπει να πληρώσω την περαίωση, ένα λόγο μόνο, αν βρει.
να σταθει απεναντι μου, για το οποιο ειναι υποχρεωμενος, και να με ακουσει
και να μου πει τι θα κανει με αυτούς που εκλεβαν τοσα χρονια και τωρα τους δινει συγχωροχάρτι
έχετε ακούσει μήπως την υπόθεση του γνωστου Κουρή από το Alter. εχει καταδικαστικη αποφαση απο το 2000 για εικονικα τιμολογια 11.000.000€ με προστιμο 36.000.000€ η οποια βεβαια με χρηση καλων δικηγορων δεν εχει τελεσιδικισει ακομη. του παει λοιπον η περαιωση διαγραφοντας το προστιμο και καλειται να πληρωσει 4.000.000€ , ποσό το οποίο έχει ήδη γλιτωσει από την εφορία το 2000 λόγω των εικονικων τιμολογιων. εκλεψε δηλαδη 4.000.000€ πριν 10 χρονια και τωρα καλειται να τα γυρισει πισω ατοκα και ουτε γάτα ούτε ζημιά εγω αν δεν πληρωσω την δοση της εφοριας στις 30 του μηνα αλλά πάω στις 1 του επόμενου έχω 1.5% προσαύξηση αν εγω δεν πληρωσω την περαιωση, θα μου ερθει καποιος έλεγχος απο την εφορία σε μερικούς μήνες θα μου βαλει ενα προστιμο 5-6 χιλιαρικα και αν τα δωσω θα ξεκινησουν διαδικασιες εισπραξης αλλά τι να πεις που είναι όλοι μέλης της ιδιας συμμορίας. γιατί αν ειχαν τιμή και αξιοπρεπεια, θα ειχαν φυγει ηδη απο την βουλη μην ανεχοντας "άδικες" τις κατηγοριες του κοσμου ευχομαι να το βρουν απο τον Θεό, κι ας εχω την αμαρτια που το λεω
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!