Μεταξύ άλλων, στην ατζέντα της συνεδρίασης βρέθηκε η κατάργηση της Αγροφυλακής και η μετάταξη των υπαλλήλων της σε δασικές υπηρεσίες, η συγκρότηση υπηρεσιακού συμβουλίου που θα εξετάσει πόσους υπαλλήλους έχει ανάγκη η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και η κάλυψη αναγκών άλλων υπουργείων από όσους «περισσεύουν».
Και που είναι το παράλογο θα ρωτήσετε; Μα στο ότι μόλις πριν από 2-3 ημέρες, παρουσιάστηκαν για εργασία στην ΥΠΑ οι εκατοντάδες «απολυμένοι» πιλότοι, μηχανικοί, και αεροσυνοδοί της πρώην Ολυμπιακής για να πιάσουν δουλειά. Το τι ακριβώς θα κάνουν τόσοι ιπτάμενοι στην εν λόγω υπηρεσία, είναι ένα καλό ερώτημα, αφού το μόνο αεροπορικό μέσο που διαθέτει η ΥΠΑ είναι ένα ελαφρύ δικινητήριο αεροσκάφος με το οποίο ελέγχονται και συντηρούνται τα ραδιοβοηθήματα των αεροδρομίων. Στο εξής θα αποτελεί μάλλον το πλέον καλοσυντηρημένο αεροπλάνο στον κόσμο, με τόσους μηχανικούς να το φροντίζουν…
Στα σοβαρά όμως, πως γίνεται τη μια μέρα να μετατάσσονται στην ΥΠΑ πάνω από 500 υπάλληλοι που δεν έχουν καμία σχέση με το έργο της υπηρεσίας, και την άλλη να συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο για να εξετάσει πως θα «εκδιωχθούν» υπάλληλοι της υπηρεσίας ως πλεονάζοντες. Κουφό δεν είναι; Περίεργο δεν ακούγεται;
Και εν πάση περιπτώσει, ποιοι θα αποφασίσουν για το πόσοι και κυρίως το ποιοι υπάλληλοι πλεονάζουν; Μήπως οι νέοι διευθυντές που ορίστηκαν πρόσφατα από τα «αδιάβλητα» υπηρεσιακά συμβούλια, και που όπως λέγεται και αποτελεί κοινό μυστικό στην ΥΠΑ, πήραν διευθυντικές θέσεις και θέσεις αερολιμεναρχών άτομα με ελλιπή τυπικά προσόντα, χωρίς γνώση ξένης γλώσσας, αλλά με πλούσια κομματικά κονέ και κουμπαριές; Αυτοί θα αποφασίσουν; Πολύ ωραία. (Εμείς τα λέγαμε εδώ: http://www.antinews.gr/?p=72209)
Κανονικά θα ρωτούσαμε: οι συνδικαλιστές τι κάνουν; Η περιβόητη ΟΣΥΠΑ που είναι; Αλλά μάλλον θα κοροϊδευόμασταν, αφού είναι σε όλους γνωστό πως οι συνδικαλισταράδες αυτοί τα βρήκαν τόσο με τη δοτή διοίκηση της υπηρεσίας, όσο και με το αρμόδιο υπουργείο του κου Ρέππα, προκειμένου να βολέψουν τους δικούς τους ευνοούμενους σε θέσεις ευθύνης, και από κει και πέρα γαία και πυρί μιχθήτω. Ας μη ξεχνάμε πως τα λεφτά είναι πολλά στην ΥΠΑ. Για παράδειγμα, ένας μόνο αξονικός τομογράφος, από αυτούς που υπάρχουν στα αεροδρόμια για τον έλεγχο των αποσκευών (HBS), κοστίζει 400.000-500.000 ευρώ. Στη Θεσσαλονίκη μάλιστα, συζητιέται η τοποθέτηση δεύτερου και τρίτου… Χώρια τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα, ραδιοβοηθήματα, έργα ανάπλασης, κατασκευές, κλπ. Δισεκατομμύρια πολλά!
Όποιος λοιπόν πρόλαβε (και πήρε διευθυντική θέση) τον Κύριον είδε. Τώρα δεν απομένει παρά να φύγουν και οι ενοχλητικοί, αυτοί δηλαδή που θα μπορούσαν να χαλάσουν το κομματικό φαγοπότι, ως πλεονάζοντες! Με πρόσχημα μάλιστα την εξυγίανση του δημόσιου τομέα. Double speak το έλεγε αυτό ο Οργουελ.
Βρε, βρε το ΠΑΣΟΚ που θέλει να μας σώσει….
Ο Αερόπληκτος