Εκτος του οτι οπως δειχεις εισαι ασχετος, το μυαλο σου μαλλον το εχεις και βαρος.
Θα σο θυμήσω λοιπόν οτι το μεγαλυτερο βαθος στις της δικιάς μας γεφυρας ειναι 90 μετρα απο την επιφανεια της θαλασσας. Επισης η γεφυρα του Ριου ειναι σε θαλλασα με οτι σημαινει αυτο απο αποψη ρευματων και θαλασσας ενω η Κινεζικη ειναι σε ποταμό και με πολυ μικροτερο βαθος. Δεν θα σου πς περι σεισμων κλπ γιατι ειναι γνωστα σε ολους. Αλλα με το δικος σου σκεπτικο και ετσι οπως συγκρινεις σοβρακα με γραβατες γιατι δεν κανεις συγκριση με την γεφυρα της Χαλκιδας και αυτη λειγοτερα κοστισε και ειναι και τσαμπα. Δεν ειναι το ιδιο ομως. Οσο για τις Ï! �ιμές αναλογικά πληρωνεις 23 ευρώ για να περνας το τεχνολογικο θαυμα που αναλογο μεχρι σημερα δεν εχει χτιστει στον κοσμο κατα κοινή ομολογια ειναι πολυ λιγα μπροστα στα 14 ευρω που πληρωνει ο Κινεζος. Αν θες και επιμενεις να το βαλεις με νουμερα λαμβανοντας ολες τις παραμετρους δηλαδη μεσο μισθο στην Ελλαδα σε σχεση με την Κινα που ειναι περιπου τα 1000 ευρω σε αντιθεση με τα 150 του κινεζου, και σε συνδιασμό με τις δυσκολιες κατασκευης, αντισεισμηκοτητες, υλικα που χρησημοποιηθηκαν στις δυο περιπτωσεις οπως για παραδειγμα μπετον B300 στο αντ! ιριο το οποιο κοστιζει 4 φορες ακρÎ! �βοτÎ �ρα απο το μπετο β100 που μπαινει στις πλακες οροφου ενος κτιριου η το β150 που εχει η γεφυρα της Κινας μαζι με το κοστος συντηρησης τισ μιας σε βαθος 90 μετρος σε σχεση με τα 20 η 30 της αλλης σε ποταμι και οχι σε θαλασσα τότε αγαπητε μια δικαιη τιμη σε σχεση με της Κινας ειναι τα 50 ευρω και οχι τα 23. Λοιπαμε αλλα οι Κινεζοι πρεπει να κλενε τα λεφτα τους και οχι εμεις, αυτοι πληρωνουν παρα πολλα και οχι εμεις αναλογικα......