(αφοραhttp://tro-ma-ktiko.blogspot.
Δεν καταλαβαίνω σε ποιο παράδειγμα αναφέρεστε, αν εννοείτε το κείμενο που παραθέσατε από κάτω ο αναγνώστης υποστηρίζει τα όσα λέω, με εξαίρεση αυτό που λέει ότι θέλει να απελαθούν πολλοί "λαθρομετανάστες". Αλλά αυτά που λέει για την εκκλησία στο Ντουμπάι είναι τα ίδια που λέω και εγώ.
Το περιστατικό με τον 16χρονο που βίασαν επειδή δεν ήθελε να απαρνηθεί το Χριστιανισμό το έψαξα παντού και δεν τον βρήκα σε καμία αγγλόφωνη ή ελληνική εφημερίδα (το αναφέρω άλλωστε και στο προηγούμενο σχόλιό μου) πουθενά. Πιστεύω λοιπόν ότι είναι κατασκευασμένο και ότι δεν έγινε ποτέ. Άλλωστε το ότι δημοσιεύτηκε στο tromaktiko δεν σημαίνει τίποτα, μπορεί κάποιος να το έστειλε, κυκλοφορούν πολλοί αστικοί μύθοι. Ακόμα όμως και να μην είναι κατασκευασμένο, είμαι σίγουρη ότι το άτυχο αγόρι δεν το βίασαν εξαιτίας των θρησκευτικών του πεποιθήσεων. Πιθανότατα να ήταν ένα φτωχό αγόρι και να πίστευαν ότι δεν θα μπορούσε να αντιδράσει, συμβαίνουν πολλά τέτοια περιστατικά στον κόσμο όπου βιάζονται άτομα χαμηλού κοινωνικοοικονομικού status επειδή ο ανώμαλος που διαπράττει αυτή την πράξη διαλέγει επίτηδες άτομα που δεν μπορούν να τον κατηγορήσουν εύκολα. Στο Πακιστάν ζουν 2,8 εκατομμύρια Χριστιανοί και ζουν ειρηνικά. Πρόσφατα υπήρχαν κάποια περιστατικά με επιθέσεις σε Χριστιανούς αλλά αυτά τα έκαναν οι Ταλιμπάν στις περιοχές που ελέγχουν που βρίσκονται στα σύνορα Πακιστάν-Αφγανιστάν και επίσης οι Ταλιμπάν παράλληλα επιτίθονται και στους Μουσουλμάνους στο Πακιστάν, είμαι σίγουρη ότι θα έχετε διαβάσει για κάποιες τέτοιες επιθέσεις στις εφημερίδες. Δεν είναι θέμα θρησκείας, είναι θέμα στρατηγικής των Ταλιμπάν που επιτίθονται σε όσους διαφωνούν με το αυταρχικό δόγμα τους.
Σε όλες τις ισλαμικές χώρες μπορεί μια γυναίκα να χωρίσει και να φύγει με το παιδί της αξιοπρεπώς χωρίς να την απειλούνε με εξαίρεση τη Σαουδική Αραβία, το Ιράν και το Αφγανιστάν επί κυριαρχίας Ταλιμπάν. Στη Σαουδική Αραβία ακόμα μπορεί να το κάνει αλλά πρέπει να πάει στο δικαστήριο και να κερδίσει τη δικαστική διαμάχη. Στο Ιράν η γυναίκα δεν μπορεί να παντρευτεί άλλον άνδρα αν θέλει να έχει την κηδεμονία του παιδιού της. Και στο Αφγανιστάν επί Ταλιμπάν η γυναίκα δεν μπορεί καν να χωρίσει αν το επιλέξει εκείνη. Αλλά και πάλι μιλάμε για τις συγκεκριμένες τρεις χώρες με τα συγκεκριμένα καθεστώτα. Στο Ιράν πριν την Ισλαμική Επανάσταση του 1979 οι γυναίκες χώριζαν πάρα πολύ εύκολα αν το επιθυμούσαν και διατηρούσαν και την κηδεμονία του παιδιού. Φυσικά δεν εννοείτε να πάρει το παιδί και να φύγει από τη χώρα γιατί αυτό δεν επιτρέπεται προφανώς ούτε και στην Ελλάδα ούτε και σε καμία άλλη χώρα χωρίς την άδεια του πατέρα. Υποθέτω ότι εννοείτε να χωρίσει και να έχει την κηδεμονία του παιδιού η σύζυγος. Αυτό λοιπόν επιτρέπεται σε όλες τις ισλαμικές χώρες εκτός των τριών που σας ανέφερα. Αλλά και σε αυτές τις τρεις μπορεί να γίνει με κάποιες προϋποθέσεις. Αν προσέξετε τα βιβλία που έχετε δει ή διαβάσει αναφέρονται πάντα σε αυτές τις τρεις χώρες, αποκλείεται να διαβάσατε ένα βιβλίο π.χ. για την Αίγυπτο που να λέει ότι μια γυναίκα δεν μπορούσε να χωρίσει και να έχει την κηδεμονία του παιδιού της. Υπάρχουν στον κόσμο 47 χώρες με πλειοψηφία Μουσουλμάνων (χωρίς να υπολογίζουμε τους Μουσουλμάνους που ζουν στη Δύση) και εσείς επιμένετε να χρησιμοποιείτε παραδείγματα για 3 από αυτές που αποτελούν εξαιρέσεις και σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό δείγμα.
Εγώ έχω επισκεφτεί πάρα πολλές ισλαμικές χώρες και έχω από όλες τις καλύτερες εντυπώσεις, δεν υπήρχε ποτέ κανένα πρόβλημα παρότι ήταν εμφανές ότι είμαι Χριστιανή.
Ο Θεός των Μουσουλμάνων δεν τους οδήγησε να κάνουν τρομοκρατικές επιθέσεις, κάποιες κοινωνικοπολιτικές συνθήκες τους οδήγησαν σε αυτές τις επιθέσεις αλλά δεν υπάρχει αρκετός χώρος εδώ για να αναλύσω τα αίτια πίσω από κάθε επίθεση. Στο Κοράνι όμως λέει καθαρά ότι απαγορεύονται οι επιθέσεις στον οποιονδήποτε (Μουσουλμάνο ή μη Μουσουλμάνο) σε καιρό ειρήνης. Ο πόλεμος για να ισχύει πρέπει να έχιε κηρυχτεί επίσημα από τον κυβερνήτη της εκάστοτε χώρας. Επίσης το Κοράνι αναφέρει ξεκάθαρα ότι σε καιρό πολέμου απαγορεύεται να επιτίθονται οι Μουσουλμάνοι σε παιδιά, γυναίκες (που δεν συμμετέχουν στον πόλεμο), αγρότες που δουλεύουν στα χωράφια (στη σημερινή εποχή οι εργαζόμενοι π.χ. στους Δίδυμους Πύργους είναι σαν τους αγρότες που δουλεύουν στα χωράφια), ταξιδιώτες, σε ζώα και σε δέντρα (υπάρχει και μια οικολογική συνείδηση). Τα χτυπήματα που αναφέρετε έγιναν σε καιρό ειρήνης και εναντίον αμάχων, εργαζομένων και ταξιδιωτών. Άρα είναι ξεκάθαρο ότι αυτά τα χτυπήματα είναι ΑΝΤΙ-ΙΣΛΑΜΙΚΑ και γι' αυτό το λόγο και είναι κατακριτέα από τη σφοδρή πλειοψηφία των Μουσουλμάνων. Επίσης σύμφωνα με το Ισλάμ στον παράδεισο θα πάει μόνο ο πολεμιστής που πέθανε σε μάχη σε καιρό πολέμου άρα ούτε αυτό ισχύει.
Επίσης πρέπει να αναφερθεί ότι υπάρχουν πολλές τρομοκρατικές οργανώσεις στον κόσμο που αποτελούνται από Χριστιανούς όπως π.χ. ο IRA στην Ιρλανδία κ.λ.π. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Χριστιανισμός υποστηρίζει την τρομοκρατία.
Στη διάρκεια την Ελληνικής Επανάστασης η εξιδανικευμένη εικόνα της Εκκλησίας που παρουσιάζετε δεν ίσχυε. Λαμόγια, όπως λέτε, υπήρχαν και τότε και μάλιστα πολλά και υπάρχουν πολλά σχετικά ιστορικά περιστατικά. Είμαι σίγουρη ότι θα διαφωνείτε με αυτό οπότε σας παρακαλώ να το ψάξετε σε κάποια σοβαρά ιστορικά βιβλία και να μην με ρώτησετε άλλο. Όπως και να 'χει ανέφερα την Εκκλησία γιατί την ανέφερε η αναγνώστρια στην οποία απαντούσα, δεν είχα τέτοιο σκοπό.
Σας ξαναείπα ότι τα λογοτεχνικά βιβλία στα οποία αναφέρεστε μιλάνε για τις τρεις συγκεκριμένες χώρες, τη Σαουδική Αραβία, το Ιράν και το Αφγανιστάν. Αντίστοιχα αν θέλετε να δείτε άλλες εμπειρίες Μουσουλμάνων που αναλύονται σε λογοτεχνικά βιβλία μπορείτε να διαβάσετε ένα πολύ ωραίο βιβλίο που έγινε και best-seller το οποίο αναφέρεται στο Αφγανιστάν πριν και μετά τους Ταλιμπάν σας προτείνω να διαβάσετε το "Χαρταετοί πάνω από την πόλη" του Χάλεντ Χοσεϊνί για να δείτε πόσοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν το Αφγανιστάν ως πρόσφυγες εξαιτίας αρχικά της Ρωσικής Εισβολής το 1979 και μετά της ανόδου των Ταλιμπάν. Και πόσο οι ίδιοι οι Αφγανοί και οι Μουσουλμάνοι δεν συμφωνούν με τα όσα λένε οι Ταλιμπάν. Και υπάρχουν πολλά βιβλία σαν αυτό, απλώς αυτά που έχουν ιστορίες καταπιεσμένων γυναικών είναι πιο εμπορικά και πιο δημοφιλή στην Ελλάδα, δεν είναι όμως και ιστορικά ακριβή.
Η Ελβετία στο σχετικό δημοψήφισμα αναφέρεται σε όλους τους μετανάστες που έχουν παρανομήσει όσο καιρό βρίσκονται στην Ελβετία και όχι στους Μουσουλμάνους συγκεκριμένα. Συμπτωματικά λόγω της εργασίας μου έχω επισκεφτεί φυλακές στην Ελβετία και σας πληροφορώ ότι σε κάθε φυλακή υπάρχουν το πολύ 2-3 Μουσουλμάνοι, η σφορδή πλειοψηφία των κρατουμένων είναι από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Οι άνθρωποι στις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης είναι Χριστιανοί. Φταίει λοιπόν ο Χριστιανισμός για την εγκληματικότητα αυτών των ανθρώπων; Λέει πουθενά στον Χριστιανισμό "πήγαινε να κλέψεις", "πήγαινε να κάνεις ένοπλη ληστεία σε τράπεζα" κ.λ.π; ΟΧΙ. Τότε γιατί συνδέετε αντίστοιχες πράξεις που κάνει μια μειοψηφία Μουσουλμάνων με το Ισλάμ?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ