Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των δύο δρόμων, η ΕΟ Πατρών - Κορίνθου είναι απείρως πιο επικίνδυνη.
Τα τελευταία χρόνια λόγω έργων σε πολλά σημεία η ΕΟ Κ-Π έχει κορίνες που χωρίζουν τον δρόμο στην μέση. Μένουν μόνο δύο μικροί διάδρομοι για να περάσουν τα αυτοκίνητα και οι ο οδηγοί νταλικών περνάνε οριακά από αυτούς τους διαδρόμους. Είναι σαν να περνάει η κλωστή από το κεφάλι της βελόνας.
Στην Πατρών-Κορίνθου υπάρχουν διόδια. Προφανώς όταν κάποιος πληρώνει διόδια θεωρεί δεδομένο ότι θα υπάρχει νησίδα στην μέση, δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, κτλ. Και όμως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Ο δρόμος σε πολλά σημεία είναι τόσο στενός που συγκριτικά ο βόρειος άξονας της Κρήτης μοιάζει με αεροδιάδρομο.
Και κλεμμένοι και δαρμένοι είναι όσοι αναγκάζονται να μπουν στην Πατρών-Κορίνθου.
Σχετικά με τα θύματα του ΒΟΑ στην Κρήτη, λυπάμαι που έχετε τόσα θύματα αλλά από την οδηγική μου εμπειρία εκεί οι μισοί οδηγοί οδηγούν πιωμένοι τις μεγάλες ώρες (κρασάκι, ρακάκι ή κάτι άλλο δεν ξέρω). Μου έτυχε συγκεκριμένα εκεί που οδηγούσα στην ΒΟΑ να μπει από μια είσοδο κάποιος μπροστά μου ο οποίος με την μια μπήκε στην λωρίδα μου χωρίς να σταματήσει και χωρίς να κοιτάξει πίσω. Από θαύμα την γλίτωσα.
Αν τύχει να έρθετε στην Πελοπόννησο, περάστε από την Πατρών-Πύργου. Τα μισά θανατηφόρα όλης της Πελοποννήσου γίνονται σε αυτά τα 98χλμ.
Σημασία όμως δεν έχει ποιος δρόμος είναι επικίνδυνος, σημασία έχει ότι υπάρχουν πολλοί επικίνδυνοι κεντρικοί δρόμοι και δεν έχει αξιωθεί κάποιος υπεύθυνος να διορθώσει την κατάσταση.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ