tromaktiko: Μετοχικο Ταμειο Στρατού

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Μετοχικο Ταμειο Στρατού



Έκανα τα χαρτιά μου για να λάβω την προικοδότηση μου, καθως αποτελω τέκνο αξιωματικού της αστυνομίας, τον Σεπτεμβριο,και με ενημέρωσαν πως τα χρήματα θα κατατεθούν σε 20 μήνες!
Να υποθέσω όμως ύστερα απο αυτό που διάβασα οτι και 20 χρόνια να περιμένω δεν θα πάρω δεκάρα ετσι?! Και ρωτάω τώρα εγώ.. Τα χρήματα αυτά είναι χρήματα που παρακρατούνταν τόσα χρόνια α! πο τους μισθούς του πατέρα μου και τώρα μας λένε οτι δεν υπαρχουν? Αν αυτό δεν είναι ληστεία τότε τι είναι? επειδή όμως ξέρω πολύ καλά πως δεν πρόκειται να γίνει το παραμικρό,έχω ήδη φύγει στο εξωτερικό!Βλέπετε κύριοι θεωρώ πως στην Ελλάδα μένουν 2 κατηγορίες ανθρώπων....των βολεμένων και αυτών που δεν μπορούν να φύγουν γιατί έχουν πολλά να τους κρατάνε εκεί! Να περνάτε καλά αδέρφια μου και να χαίρεστε αυτους που ψηφίζετε!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!