1) Η γνώση ποτέ δεν είναι άχρηστη.
2)Μιλουμε για 2 διαφορετικά συστήματα, δεν θα κρίνω εγώ ούτε εσύ ποιο είναι το καλύτερο. Το ένα σου δίνει ένα σωρο πληροφορίες από όλους τους τομείς του αντικειμένου σου, το άλλο σου μαθαίνει όσο το δυνατον πιο λίγα και πιο ουσιώδη. Επικεντρ'ωνεται στα λεγόμενα "Gradutate Skills" παρά με τη χημεία αυτή καθ'εαυτή.Θ α μάθω στο τέλος καλύτερα να γράφω Essays παρά να μάθω Χημεία!
3)Προφανως εσύ είχες τα λεφτά να δώσεις για διδακτρα 4.000 ευρώ και άλλα τόσα για να ερθεισ απο την αρχή Αγγλία. Αλλο το αν το σύστημα στην Ελλάδα σου επιτρέπει να σπουδάζεις για ν Χ 2 χρόνια της κανονικής διαρκειας των σπουδών σου. Αν έμενες στην Ελλάδα και έδειχνες τον ίδιο ζήλο που δείχνεις στην Αγγλία για το αντικείμενό σου, σε πληροφορώ ότι θα τέλειωνες στην κανονική διαρκεια των σπουδών σου.
4)Αν έχεις κόμπλεξ με την Ελλάδα και το ελληνικό πανεπιστημιο δεν χρειάζεται να το εκφράζεις τόσο πολύ... Ήθελες να πας Αγγλια, τα καταφερες, μάθε αυτά που θα αγοράσεις από την Αγγλια και μην κρίνεις(ουτε είσαι ο καταλληλος να κρινει) το τι μαθαίνει κάποιος σε ένα καλό ελληνικό πανεπιστημιο.....Και φυσικά κανένας δεν αμφισβητεί τα καλά Αγγλικά πανεπιστημια.....Μιλουμε για χώρα με παράδοση εκατοντάδων χρόνων σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα. Την ώρα που άλλες χώρες και σχεδόν ο μισός κοσμος φυτοζωούσαν κάτω από την Αποικιοκρατία της Αγγλίας, αυτοί με τα λεφτα των άλλων έκτιζαν πόλεις, και πανεπιστημια.....
Αλλα συστηματα είναι φίλε......Το αν θα μπεις στην ιδέα του αιώνιου φοιτητή (που πλ'εον δεν ισχύει) είναι ΚΥΡΙΩΣ δική σου επιλογή......
Όσο για IELTS που λές ...σιγά την εξέταση (είναι θέμα καλής διαχειρισης του χρόνου), και όσο για μαθήματα εκμάθησης της γλώσσας που γίνονται στα αγγλικά πανεπιστημια το καλοκαίρι βλέπω και από τους Κινεζους συμφοιτητές μου που δεν ξέρουν γρι!!!! Δεν μπορουν να συνεννοηθούν βασικά, είναι όλη την ώρα με τα λεξικά και είναι εδώ γιατί προτιμώνται αφού πληρωνουν τεραστια διδακτρα!!! Εξυπνοι πολύ στο αντικείμενο τους αλλά απο Αγγλικά 0 !
Αυτά.....
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ