Τις γιορτινές ημέρες περιμένουν με αγωνία φέτος οι καταστηματάρχες για να δουν κίνηση στις επιχειρήσεις τους και άνοδο στον...
τζίρο.
Μεγάλα εμπορικά κέντρα, αλλά και συνοικιακά καταστήματα, προχωρούν σε προσφορές τύπου «πληρώνεις ένα παίρνεις δύο», προσφορές ταξιδιών, αλλά και μειώσεις τιμών έως και 70%, προκειμένου να πείσουν τους καταναλωτές, οι οποίοι εμφανίζονται ιδιαίτερα επιφυλακτικοί να προβούν σε αγορές.
Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η έκρηξη που σημειώνεται στον αριθμό των επιχειρήσεων, οι οποίες δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, κάνει τους εμπόρους να εναποθέτουν τις ελπίδες τους για καλύτερες ημέρες στην εορταστική περίοδο.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου για το 2011, ποσοστό 43,7% των μεγάλων εμπορικών επιχειρήσεων ΑΕ και ΕΠΕ σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε απολύσεις, ενώ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις το αντίστοιχο ποσοστό είναι 15%
Μεγάλα εμπορικά κέντρα, αλλά και συνοικιακά καταστήματα, προχωρούν σε προσφορές τύπου «πληρώνεις ένα παίρνεις δύο», προσφορές ταξιδιών, αλλά και μειώσεις τιμών έως και 70%, προκειμένου να πείσουν τους καταναλωτές, οι οποίοι εμφανίζονται ιδιαίτερα επιφυλακτικοί να προβούν σε αγορές.
Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η έκρηξη που σημειώνεται στον αριθμό των επιχειρήσεων, οι οποίες δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, κάνει τους εμπόρους να εναποθέτουν τις ελπίδες τους για καλύτερες ημέρες στην εορταστική περίοδο.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου για το 2011, ποσοστό 43,7% των μεγάλων εμπορικών επιχειρήσεων ΑΕ και ΕΠΕ σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε απολύσεις, ενώ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις το αντίστοιχο ποσοστό είναι 15%
newsbeast.gr