tromaktiko: Επιστροφή χρημάτων από φροντιστήριο ξένων γλωσσών

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Επιστροφή χρημάτων από φροντιστήριο ξένων γλωσσών



Τον Σεπτέμβριο επρόκειτο να παρακολουθήσουν τα δύο παιδιά μου σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης για τρίτη συνεχή χρονιά.Διαπίστωσα όμως μετά λύπης μου ότι ο αριθμός των μαθητών στο τμήμα - 14 φέτος - θα υπερέβαινε τον αριθμό των προηγουμένων ετών.
 Τους το επισήμανα και μου τόνισαν ότι στην ανάγκη θα προέβαιναν σε διαχωρισμό του τμήματος κάτι που όχι μόνο τελικά δεν έγινε αλλά ακόμη περιμένω επιστροφή των χρημάτων μου (είχα δώσει 350e )αφού τελικά φύγαμε από το εν λόγω φροντιστήριο. Το ερώτημά μου είναι το εξής : πώς μπορώ να διεκδικήσω την επιστροφή των χρημάτων μου ή μέρος αυτών (αποδείξεις υπάρχουν) αφού τα παιδιά μου παρακολούθησαν μόνο δύο μαθήματα?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!