tromaktiko: Καταγγελία για τα Πρίνου

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Καταγγελία για τα Πρίνου



Απαράδεκτη αντιμετώπιση από το κατάστημα ΠΡΙΝΟΥ της οδού Πατησίων 129. Πριν λίγους μήνες επισκέφθηκα το συγκεκριμένο κατάστημα για αποτρίχωση στα πόδια.
Η κα. Γ, η οποία και με ανέλαβε ,μου υποσχέθηκε μόνιμο αποτέλεσμα σε 9 μήνες με λέιζερ. Η συγκεκριμένη κυρία μου υποσχέθηκε πως στις 6 επισκέψεις θα είχα το τελικό αποτέλεσμα. Φυσικά και δεν το έχω, και οφείλεται στο ότι…. οι θύλακες είναι ανθεκτικοί και δεν πέφτουν εύκολα οι τρίχες. Μα τι τρίχες μας λέτε κα. Γ;;;;; Πρέεπει να ξαναπληρώσω επισκέψεις για να έχω το τελικό αποτέλεσμα μου ειπε. Ντροπή και αίσχος και για το κατάστημα και για την ίδια. Όσο για τους υποψήφιους πελάτες, ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! Μακριά από το κατάστημα ΠΡΙΝΟΥ. Καλύτερα να εμπιστευτείτε επαγγελματία δερματολόγο όσοι επιθυμείτε μόνιμη αποτρίχωση.



ΣΦ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!