tromaktiko: Για τις εκλογές

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Για τις εκλογές



Έχουμε δίκιο όλοι μας. Έχει δίκιο ο φίλος-συνάνθρωπος-αναγνώστης που γράφει να μαυρίσουμε τα μεγάλα κόμματα και να ψηφίσουμε μικρούς. Εγώ προσωπικά δεν θα πάω να ψηφίσω αλλά για άλλους λόγους. Είμαι στο εξωτερικό βλέπετε.
Σκεφτείτε όμως τί θα σήμαινε αυτό. Εγώ, που ζω στο εξωτερικό για λόγους εργασίας και πιο συγκεκριμένα στην Ιταλία σας λέω ότι είναι καλύτερο να ψηφιστεί ένα από τα υπαρκτά και δυνατά ή λιγότερο δυνατά κόμματα. Ακόμη κι αν ! αυτό λέγεται ΣΥΝ ή ΚΚΕ. Να μη ρίξουμε άδειες ψήφους. Το έχω δει το έργο στην Ιταλία και είναι τρομακτικό. Από το 1992 που στην κυβέρνηση της Ιταλίας ήταν το κόμμα του Μπερλουσκόνι, υπήρξε μια γενική διάσπαση των δημοκρατικών δυνάμεων οι οποίες μέχρι σήμερα δεν μπόρεσαν να συνέλθουν. Εκτός απο το 1994 που κέρδισαν τις εκλογές και το 2007 επίσης δεν έχουν κυβερνήσει πια και ο λόγος είναι το ότι έχει εξαφανιστεί πλήρως η κυριαρχία ενός προσώπου και μιας παράταξης που να συμφωνεί. Αυτή η ταραχή που δημιουργήθηκε έκανε τον Μπερλουσκόνι να κερδίσει Ï! �ις εκλογές με μεγάλα ποσοστά αλλά! σε σ υνδυασμό με ακροδεξιά κόμματα τα οποία κάνουν αντιλαικές πολιτικές. Τώρα θα μου πέιτε πού το είδα εγώ το δημοκρατικό και αριστερό ΠΑΣΟΚ ή την ήπια ΝΔ. Αυτό είναι μια άλλη κουβέντα σαφώς. Όμως φανταστείτε να έχουμε μια πολυκομματική κυβέρνηση η οποία δεν θα μπορεί να κάνει νόμους. Σίγουρα δεν θα μπορεί να πιέσει την οικονομία των μικρών αλλά όμως δεν θα μπορεί και να την προστατεύσει. Εγώ ειλικρινά δεν ξέρω ποιό από τα δύο είναι πιο αρνητικό. Πάντως στο χωριό μου λένε την ιστορία του νεκροθάφτη που έκλεβε τους πεθαμένους και τους ξαναέθαβÎ! µ και ότι οι χωριανοί των διώξαν κακήν κακώς. Ο ακινούριος νεκροθάφτης όμως που ήρθε όχι μόνο τους έκλεβε. Τους παρατούσε και άθαφτους. Μεγάλο το δίλημμα. Μεγάλη η ευθύνη. Παρακινηθείτε μόνο από τη λογική σας. Αφήστε τα συναισθηματικά γιατί κανείς δεν ξέρει που οδηγούν. Εγώ πάντως αν ερχόμουν θα ψήφιζα ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα. Απλά για να αφήσω τα πράγματα να κυλίσουν όπως είναι. Δεν πιστεύω πως υπάρχουν μαγικές λύσεις και δεν πιστεύω ότι τις έχει κανείς. Το μέλλον μας είναι γραμμένο. Ή το αποδεχόμαστε και συμβαδίζουμε ή το πολεμάμε α! λλά χάνουμε.
 Από την πολυθρόνα δεν πρόκειται ποτέ να κερδίσουμε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!