Έχουμε επιλέξει από Δικηγόρους, Γιατρούς, Λογιστές και Μηχανικούς Καθηγητές και Δασκάλους έως άνεργους, μανάβηδες, φουρνάρηδες, νοικοκυρές, δημόσιους υπαλλήλους, συνταξιούχους και λαμόγια για να φέρουν εις πέρας την ανασυγκρότηση των Δήμων. Δεν έχουμε επιλέξει όμως κανένα με τις ιδιαίτερα απαιτούμενες γνώσεις για οργάνωση και έλεγχο της καινούριας δομής που θα προκύψει γιατί μόνο η καλή θέληση δεν φτάνει, χρειάζεται και η απαραίτητη γνώση.
Όλο αυτό το συνονθύλευμα που έχει προκύψει μοιάζει με τσίρκο τρίτης διαλογής, αλλά είναι ένα έξυπνο κόλπο για την διασπάθιση δημοσίου χρήματος στο όνομα της εξοικονόμησης πόρων και τακτοποίησης των εκκρεμοτήτων, της ομαλής και οικονομικής λειτουργίας των Δήμων αλλά και της εξυπηρέτησης των πολιτών.
Υποτιθέμενα οφέλη:
1. Οικονομία σε κτηριακές εγκαταστάσεις λόγω συστέγασης
Αδύνατον πως θα χωρέσει τριπλάσιος ή τετραπλάσιος αριθμός υπαλλήλων σε ένα κτήριο, άρα θα κρατηθούν όλα τα πρώην δημαρχεία και θα μετονομαστούν σε υπηρεσίες του νέου Δήμου.
2. Οικονομία σε υπαλλήλους (γραφειοκράτες / τεχνικό προσωπικό)
Αδύνατον γιατί :
α) πρέπει να γίνουν απολύσεις και δεν μπορούμε.
β) επειδή τους χρειαζόμαστε για να εξυπηρετήσουμε όλους τους δημότες όπως πρέπει (για να κάθονται όπως πρέπει, εξάλλου γι αυτό υπάρχουν τα ΚΕΠ).
γ) όλους τους τεχνικούς τους χρειαζόμαστε γιατί γνωρίζουν όλα τα επιμέρους τεχνικά προβλήματα των πρώην Δήμων.
3. Οικονομία σε μέσα
Αδύνατον χρειάζεται και η πιο παλιά σκουπιδιάρα γιατί τα χωριά που απαρτίζουν τον Δήμο είναι μακριά το ένα από το άλλο και το πρόγραμμα καθαριότητας δεν βγαίνει αλλιώς ή ο Δήμος έχει τόσους κατοίκους που όλα είναι απαραίτητα.
Αντικατάσταση υπολογιστών και λογισμικού γιατί τα ήδη υπάρχοντα συστήματα δουλεύουν με διαφορετικό λογισμικό σε κάθε Δήμο αλλά και δεν έχουν την χωρητικότητα για να συμπεριλάβουν και τους νέους δημότες. Αγορές γραφείων, εξοπλισμού και ανακαινίσεις κτηρίων για την «ομαλή λειτουργία» θα είναι σε ημερησία διάταξη. Έτσι μεταφράζεται στην σημερινή Ελλάδα η οικονομία.
Με εκτίμηση ΘΧ