Μόλις συνήλθα είδα ότι μου είχαν χρεώσει σύνδεση conn-x, με πάγια, αναδρομικά πάγια, τέλη, αναδρομικά τέλη και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς καθώς επίσης και ένα σωρό κλήσεις προς άγνωστους σε μένα αριθμούς.
Το μόνο που είχα ζητήσει ήταν μεταφορά. Δεν είχα και δεν ζήτησα ποτέ conn-x ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία από αυτές που μου είχαν χρεώσει και δεν είχα κάνει ποτέ τις κλήσεις που αναγράφονταν στον λογαριασμό. Και μάλιστα κατά το διάστημα αυτό (από την μεταφορά της σύνδεσης μέχρι την έκδοση του πρώτου αυτού λογαριασμού και για 2 επί πλέον εβδομάδες) το διαμέρισμα ήταν κλειστό - εκτός από δύο Σαββατοκύριακα - λόγω απουσίας μου εκτός έδρας κι έτσι ήμουν απόλυτα σίγουρος για πόσα και ποιά τηλεφωνήματα είχα κάνει.
Παίρνοντας τον λογαριασμό αυτό καθώς και όλους τους προηγούμενους από την αρχή του 2009, οι οποίοι ήταν όλοι ίδιας σχεδόν χρέωσης (60~70 €) ενώ ο τελευταίος είχε επί πλέον ένα ωραίο "καπελάκι" της τάξεως των 250 € (!!) πήγα στον ΟΤΕ και ευγενικότατα τους ζήτησα να τον ελέγξουν και να διορθώσουν το προφανές λάθος. Μετά από πρόχειρες ματιές δύο υπαλλήλων οι οποίοι δήλωσαν αναρμόδιοι, με παρέπεμψαν σε τρίτο υπάλληλο ο οποίος ανέλαβε να με πείσει (!!) ότι είχα ζητήσει αυτές τις υπηρεσίες και ότι είχα πραγματοποιήσει τις αναγραφόμενες κλήσεις. Οταν του ζήτησα να μου βρει την σχετική αίτηση που είχα υπογράψει άρχισε να "γεννάει" ένα σωρό βλακώδεις δικαιολογίες για να μην μου δώσει την αίτηση. Επανελάμβανε δε συνέχεια ότι έπρεπε να πληρώσω αυτόν τον λογαριασμό και μετά να ζητήσω με αίτησή μου να διακοπούν οι επί πλέον παρεχόμενες υπηρεσίες.
Οταν με άκουσε ολόκληρο το οικοδομικό τετράγωνο, έφθασε τρέχοντας ο προϊστάμενος ο οποίος ανέλαβε να λύσει την "παρεξήγηση". Αφού έκανε κι αυτός μια προσπάθεια να με πείσει ότι μου χρέωσαν ότι εγώ είχα ζητήσει, επικοινώνησε με τα κεντρικά στην Αθήνα και ζήτησε από το τεχνικό τμήμα τον έλεγχο της σύνδεσής μου. Η απάντηση ήρθε μετά από 15 λεπτά περίπου και ήταν η εξής: "Στον συνδρομητή έγινε μόνο μεταφορά, χωρίς να προστεθεί ή να αφαιρεθεί τίποτα από την προηγούμενη κατάσταση. Δεν υπάρχει σύνδεση conn-x ούτε άλλη παρεχόμενη υπηρεσία όπως αυτές που φαίνονται χρεωμένες στον λογαριασμό. Εχει γίνει χρέωση υπηρεσιών οι οποίες δεν παρέχονται στον συνδρομητή"!!!
Μετά από αυτήν την απάντηση ο προϊστάμενος μου ζήτησε συγγνώμη για το λάθος και κράτησε τον λογαριασμό για διόρθωση. Οταν μου τον έστειλαν πάλι, διορθωμένο, ως εκ θαύματος το ποσόν ήταν ίδιο με τους προηγούμενους λογαριασμούς!!!
Σημειώνω δε ότι την χρέωση για την μεταφορά την είχαν ξεχάσει και την έβαλαν στον επόμενο λογαριασμό!
Είμαι όμως σίγουρος - γιατί γνωρίζω και αντίστοιχες περιπτώσεις τρελών χρεώσεων και στο ρεύμα και στο νερό - ότι αυτό γίνεται επίτηδες και συστηματικά.
Δουλεύουν ως κοινοί απατεώνες!!!
Και αν τους πάρεις χαμπάρι σου ζητάνε συγγνώμη για το "λάθος" (ανθρώπινα τα λάθη και τους λογαριασμούς άνθρωποι τους φτιάχνουν) και σπεύδουν να το διορθώσουν. Αν όμως δεν καταλάβεις το "λάθος" ή σε "τουμπάρουν" όταν πας να διαμαρτυρηθείς, τσεπώνουν τα "ευρώπουλα" και πίνουν κι ένα κρασάκι στην υγειά του κορόϊδου!!!
Κι είμαι σίγουρος ότι πολλά άτομα, της τρίτης ηλικίας ιδιαίτερα, έχουν πληρώσει τέτοιους "λανθασμένους" λογαριασμούς. Και σίγουρα θα χαίρουν άκρας υγείας από τις πολλές ευχές!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ