tromaktiko: Σχετικά με την περαίωση..

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Σχετικά με την περαίωση..



Διαβάζα τόσες μέρες άλλους άτυχους πρώην συμβασιούχους και νυν άνεργους να τους έρχεται η περαίωση και κοίταζα με τρόμο τον ταχυδρόμο μην και μου έρθει και εμένα κανένα ραβασάκι!
Και ναι σήμερα ήρθε και η σειρά μου 700 ευρώ για 1 χρόνο που δούλεψα με σύμβαση και από τότε κάθομαι δύο χρόνια άνεργη μην μπορώντας να βρω ούτε 4ωρο!!!Τέλος πάντων δεν είναι η ανεργία το θέμα μου ,δηλαδή είναι αλλά όχι σε αυτό το μήνυμα.700 ευρώ για ένα χρόνο που τόλμησα να δουλέψω και εγώ στο δημόσιο,που τόλμησα να δοκιμάσω τις ανθρώπινες συνθήκες εργασίας με τα νορμάλ ωράριο και να ονειρευτώ την όποια ανανέωση όχι για να κάθομαι αλλά για να ξέρω ότι κάθε μήνα θα έχω μισθό να τα βγάλω πέρα.Με ένα μισθό μία τετραμελή οικογένεια με 2 μωρά και μία τρίτεκνη μαμά να περιμένει το τηλέφωνο επιτέλους να χτυπήσει και να είναι για δουλειά έστω για συνέντευξη να νοιώσω ενεργή και τελικά χτύπησε το κουδούνι 700 ευρώ στην εφορία.Εγώ θα σώσω το κράτος?Με βάζουν σε δουλειά και τους χαρίζω τον πρώτο μισθό αρκεί να ξέρω ότι θα έρθει ο επόμενος.Το καλύτερο το άφησα για το τέλος ήρθε σήμετα 16/11/2010 για να πληρωθεί από 11/11 εώς 15/11/2010 λυπάμαι κύριοι δεν έχω ελάτε για έλεγχο και πάμε μαζί για έλεγχο σε όλους αυτούς του κύριους γιατρους δικηγόρους κοκ να δούμε πως βγάζει το κράτος λεφτά.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!