«Εξακριβώσαμε ότι αστοχία του πίνακα P100 οδήγησε σε πυρκαγιά που αφορούσε μονωτικό κάλυμμα» αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας, την οποία αναμεταδίδει το AFP.
Κρυμμένος κάτω από θέσεις επιβατών, ο πίνακας P100, ένας από τους πολλούς του αεροσκάφους, αντλεί ηλεκτρική ενέργεια από την αριστερή τουρμπίνα και την κατανέμει σε μια σειρά συστημάτων.
«Τα εφεδρικά συστήματα ενεργοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του συμβάντος και το πλήρωμα διατήρησε τον έλεγχο του αεροσκάφους» διαβεβαιώνει η αμερικανική εταιρεία.
Την Τετάρτη, η Boeing καθήλωσε τα έξι δοκιμαστικά 787 έπειτα από την πυρκαγιά που οδήγησε ένα από αυτά σε αναγκαστική προσγείωση στο Τέξας.
Κατασκευασμένο από ελαφρά πολυμερή υλικά, αντί από το συμβατικό αλουμίνιο, το 787 υπόσχεται 20% εξοικονόμηση καυσίμου σε σχέση με τα σημερινά αεροπλάνα.
Μέχρι σήμερα, η Boeing έχει δεχθεί 850 παραγγελίες για το πλαστικό αεροπλάνο της, αριθμός ρεκόρ για αεροσκάφος που βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, το πρώτο 787 επρόκειτο να φτάσει στην ιαπωνική All Nippon Airways το 2008, ωστόσο η παράδοση έχει αναβληθεί για το Φεβρουάριο του 2011.
Παραμένει άγνωστο αν το χρονοδιάγραμμα θα αλλάξει εκ νέου μετά το τελευταίο συμβάν. Η Boeing δεν διευκρίνισε πότε θα ξαναρχίσουν οι δοκιμαστικές πτήσεις.
news.in.gr