tromaktiko: Μπαλακι λογω ασυνενοησιας Πλαισιου και Cometron

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Μπαλακι λογω ασυνενοησιας Πλαισιου και Cometron



Στις 26/10/2010 αγορασα στο Πλαισιο μεταμορφωσης ενα πακετο Playstation Move Starter Pack το οποιο δεν λειτουργησε ποτε.
Η Εταιρια Πλαισιο μου ειπε να απευθυνθω απευθειας στην Sony Hellas γιατι το προιον φερει εγγυηση αντιπροσωπειας. Η Sony με παρεμπεψε στην εταιρεια Cometron με εδρα το χαλανδρι. Αφου παρεδωσα εκει το προιον αυτο και την κονσολα μου για τεχνικο ελεγχο, η cometron διαπιστωσε επισης το προιον ελλατωματικο. Μου ειπανε να επιλεξω ποιο καταστημα πλαισιου επιθυμω για να επικοινωνησουν να γινει η ανταλλαγη του με ενα νεο. Επελεξα το καταστημα μεταμορφωσης και μετα απο μια μερα πηρα την εγκριση οπως μου ειπαν να μεταβω εκει χωρις καποιο δικαιολογητικο εγγραφο, γιατι οπως υποστηριζαν ειχαν στειλει τα απαραιτητα δικαιολογητικα μονοι τους. Στο καταστημα Πλαισιου μεταμορφωσης που πηγα να κανω την ανταλλαγη προιοντος, υποστηριξαν οτι δεν μπορουν διοτι δεν εχουν παραλαβει τα απαιρατητα δικαιολογητικα, ριχνωντας το βαρος στην Cometron. Εγω που να ριξω το βαρος? Το γεγονος οτι χανω πολυτιμο εργασιακο χρονο πηγαινοντας μπαλακι απο την  μια εταιρεια στην αλλη ποιον αφορα? Εμενα μονο? Ελεος, προσπαθουμε να βρουμε το δικιο μας και βγαινουμε καθημερινα χαμενοι. Ενα ευχαριστω στις 2 εταιρειες για την αντιμετωπιση μου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!