Αγόρασα από το web site του E-SHOP ένα mini laptop HP το οποίο και το παρέλαβα στις 13/10/2010.
Όταν άνοιξα την συσκευασία και έθεσα σε λειτουργία τον υπολογιστή η μισή οθόνη ήταν...
σε άσπρο φόντο και η άλλη μισή έπαιζε κανονικά. Την επομένη το επέστρεψα στο υποκατάστημα για να τους δείξω την βλάβη και μου είπαν ότι η οθόνη ήταν σπασμένη και πως θα το έστελναν πίσω για αντικατάσταση.
Από τις 14/10/2010 μέχρι και σήμερα 05/11/2010 δεν έχω λάβει μια σαφή απάντηση από το E-SHOP αν θα μου το επισκευάσουν ή αν θα μου στείλουν ένα καινούργιο. Από τις 22/10/2010 και κάθε 2-3 ημέρες επικοινωνώ με τα κεντρικά στο E-SHOP για να ενημερωθώ τι γίνετε με την παραγγελία μου και πάντα παίρνω την ίδια απάντηση. « Η παραγγελία σας περνάει από έλεγχο για να δούμε αν καλύπτετε από την εγγύηση. Θα σας ενημερώσουμε εντός της ημέρας.» Αν εσείς λάβατε τηλεφώνημα άλλο τόσο έλαβα και εγώ. Στις 04/11/2010 όπου και ήταν και η τελευταία φορά που επικοινώνησα και κατόπιν πίεσε! ως μαθαίνω από τον υπάλληλο ότι περιμένουν να δουν αν καλύπτει η ασφάλεια το σπάσιμο. Ρωτάω και εγώ με το αθώο μου μυαλό «και εγώ τι φταίω που το παρέλαβα σπασμένο και την επομένη σας το παρέδωσα για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ούτε ενημέρωση από εσάς;»
Αν κάποιος διαβάσει αυτό το κείμενο από το E-SHOP ας μου δώσει μια εξήγηση θα πάρω πίσω τα χρήματα μου ή θα μου στείλετε άλλον υπολογιστή;"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
paraponarodos.blogspot.com