εβλεπα συνεχεια την εξελιξη της παραγκελιας καθημερινα στις 3/10 ειδα εκει μεσα
οτι βρεθηκε η τηλεωραση (ελεχος διαθεσημοτητας) οπα γρηγοροι ειπα!!!! μετα 2 μερες δεν βλεπω προοδο και τους παιρνω τηλεφωνο ενας αγενης υπαλληλος μου απανταει
οτι η sumsung θα τους παραδωσει στις 10 του μηνα τις τηλεωρασεις και αμα μου αρεσει
εμεσως πλην σαφως Καλως αποφασιζω να περιμενω . Ηρθε η 10 του μηνα η εξελιξη της παραγκελιας το ιδιο κολλημενη σημερα λοιπον 11/10 πηρα τηλεφωνο τωρα ευγενικος υπαλληλος (εγω αγενης) μου λεει "ξερεται κυριε θα μας τις στειλουν στις 16/10 απο την sumsung " ,ερωτηση δικια μου γιατι
δεν με ειδοποιησατε απαντηση "λυπαμαι" ,ερωτηση δικη μου δωσε μου ενα τηλεφωνο
καποιου να διαμαρτηρηθω απαντηση "δεν υπαρχει κανεις με αυτον το ρολο"
Στα ενδιαμεσα ριχνω και μερικα μπινελικια και ακυρωνω την παραγκελια Ευτυχως
δεν την ειχα πληρωσει με καρτα αλλα την περιμενα με αντικαταβολη αλλιως σε
τι μπερδεμα θα εμπλεκα δεν ξερω.
για τουs του e-shop : "10110217222085752471" δεν ειμαι ανωνυμος
Λοιπον φιλοι τετοιτια μαγαζια θελουν τιμωρια ,οχι γιατι καθυστερησαν αλλα γιατι
δεν ειδοποιησαν ,γιατι μας γραφουν , γραφτε τους και εσεις, η δυναμη ειναι σε
εμας τους καταναλωτες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ