tromaktiko: Αποσύρεται από τη μουσική ο Elton John

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Αποσύρεται από τη μουσική ο Elton John



O Elton John, θρύλος της ποπ, δήλωσε πως οι μέρες του στη μουσική τελείωσαν, καθώς δεν μπορεί να συγκριθεί με τη Lady Gaga.

Αποφάσισε, λοιπόν, να αποσυρθεί από τη μουσική, αφού δεν μπορεί να αντεπεξέλθει - όπως είπε- στις σύγχρονες απαιτήσεις που ζητούν τραγούδια τύπου Lady Gaga. Ο άνθρωπος πίσω από τις μεγαλύτερες ποπ επιτυχίες όλων των εποχών και με περισσότερα από 50 τραγούδια στο Top 40 hits είπε: «Κοίτα, είμαι 63 χρονών, δεν θέλω να είμαι στο MTV, δεν πρόκειται να ανταγωνιστώ τη Lady Gaga. Είμαι στο στάδιο εκείνο όπου πιστεύω πως δεν μπορώ να γράφω ποπ μουσική άλλο πια. Δεν μπορώ να καθίσω και να γράψω ένα αξιοπρεπές ροκ κομμάτι. Ήταν εντάξει όταν ήμουν 25 ή 26, αλλά όχι τώρα πια. Τώρα θέλω να κάνω τις συνεργασίες μου όπως με τις Scissor Sisters και να διασκεδάζω». Ο Elton John έγινε ιππότης από τη βασίλισσα Ελισάβετ, ως απόδοση τιμής για την προσφορά του στη μουσική και τη φιλανθρωπική του δραστηριότητα.





     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!