Μπορεί να μη βλέπετε αξία στο νέο σύστημα μηνυμάτων του.
Πάντως - σ’ αυτό το σημείο - πραγματικά δε μπορείτε να το αγνοείτε.
Περαιτέρω απόδειξη αυτού του γεγονότος έρχεται από μια πρόσφατη αναφορά που υποβλήθηκε από τον όμιλο Experian’s Hitwise
Σύμφωνα με την αναφορά:
Το ποσό της κατανάλωσης περιεχομένου που λαμβάνει χώρα στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο [το Facebook] έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά, σε σημείο που σχεδόν 1 στις 4 θεάσεις σελίδων στις Η.Π.Α. έλαβε χώρα στο Facebook.com την εβδομάδα που έληξε στις 13 Νοεμβρίου 2010
Το Facebook επίσης κατέγραψε ποσοστό λίγο πάνω από 10% όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις ιστότοπων στις Η.Π.Α..
Δεύτερο και στις δύο αυτές κατηγορίες είναι το YouTube με 6,39% σε θεάσεις ιστοσελίδων και πάνω από 7% σε επισκέψεις ιστότοπων.
Τα νούμερα αυτά, όπως τα κατέγραψε η ανωτέρω ιδιωτική εταιρία, είναι πολύ μεγάλα, όπως καταλαβαίνετε.
http://www.dailytech.gr