Η φωτιά φαίνεται να ξεκίνησε πάλι από το πίσω μέρος, από το ίδιο σημείο και με τα προηγούμενα περιστατικά. Η Ferrari ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στην μονωτική κόλλα που έχει χρησιμοποιήσει η εταιρία στην προστατευτική ασπίδα των πίσω θόλων, η οποία είναι αρκετά ελαστική και μετά από έκθεση της στις υψηλές θερμοκρασίες που παράγει ο V8 κινητήρας, έρχεται σε επαφή με μέρος της εξάτμισης και έτσι ξεκινά η φωτιά.
Το γιατί η συγκεκριμένη 458 πήρε φωτιά παραμένει άγνωστο, όπως άγνωστο παραμένει επίσης, εάν το αυτοκίνητο αυτό είχε ανακληθεί ώστε να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές αφαίρεσης της κόλλας.
http://www.autoblog.gr