Με τον Webber να βρίσκεται ανάμεσα στα δύο μονοθέσια της Ferrari όταν μπήκε στα pit, στην ιταλική ομάδα είχαν να διαχειριστούν μία – φαινομενικά – εύκολη κατάσταση. Να βάλουν δηλαδή τον Massa ως «μαξιλάρι» ασφαλείας ανάμεσα στον Alonso και τον αντίπαλό του για τον τίτλο. Όμως έκαναν κακή εκτίμηση, βάζοντας και τους δύο οδηγούς τους νωρίς στα pit, με αποτέλεσμα να κολλήσουν πίσω από μονοθέσια που είχαν ήδη κάνει pit stop και τα οποία δεν μπορούσαν να προσπεράσουν. Αποτέλεσμα; Ο τίτλος πήγε στη Red Bull και τον Vettel.
Fernando Alonso 7ος: Είναι κρίμα να φτάνουμε στο τέλος της σεζόν και να χάνουμε τον τίτλο την τελευταία στιγμή, όμως έτσι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Όλα πήγαν στραβά σήμερα, από την εκκίνηση έως τη στρατηγική. Κοιτάζοντας εκ των υστέρων τα όσα έγιναν, θα ήταν καλύτερο να μην είχα μπει στα pit τόσο νωρίς, όμως είναι εύκολο να πεις κάτι τέτοιο όταν έχεις όλα τα δεδομένα. Παρόλα αυτά, δεν ήταν μία εύκολη υπόθεση. Θα ήθελα να συγχαρώ τη Red Bull και τους οδηγούς της. Σε βάθος χρόνου είχαν κάτι παραπάνω από εμάς και αξίζουν να βρίσκονται εδώ που είναι σήμερα. Το είπα αρκετές φορές τις τελευταίες ημέρες: Παραμένει μία εξαιρετική σεζόν. Υπήρξε μεγάλη ένταση επί μήνες και είμαι σε μία ομάδα με εκπληκτική ατμόσφαιρα. Αυτήν τη στιγμή υπάρχει κάποια λύπη, είμαι όμως σίγουρος ότι σε λίγες ώρες, με καθαρό μυαλό, θα αρχίσουμε να εκτιμούμε καλύτερα τα όσα πετύχαμε. Θα πρέπει να συνεχίσουμε έτσι, παραμένοντας ενωμένοι και αποφασισμένοι. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε την επόμενη χρονιά με την ίδια θέληση για νίκη, κάτι που μας χαρακτήρισε φέτος και το οποίο έμαθα γρήγορα ότι είναι στο αίμα της Ferrari. Πρέπει να βελτιώσουμε το μονοθέσιο και να εξασφαλίσουμε ότι τα λάθη που όλοι μας – και οι οδηγοί και η ομάδα – κάναμε φέτος δεν θα επαναληφθούν.
Felipe Massa - 10ος: Είναι κρίμα το πώς πήγαν τα πράγματα στον αγώνα. Αποφασίσαμε να μπούμε στα pit νωρίς ώστε να μείνουμε μπροστά από τον Webber, όμως δεν τα καταφέραμε και μετά κολλήσαμε στην κίνηση για σχεδόν όλο τον αγώνα, τόσο εγώ όσο και ο Fernando. Δυστυχώς, τα μονοθέσια μπροστά από εμάς ήταν πολύ γρήγορα στην ευθεία και ήταν αδύνατο να τα περάσουμε. Σε μία τέτοια φανταστική πίστα, είναι κρίμα που οι προσπεράσεις είναι τόσο δύσκολες. Για μένα, ξεκάθαρα, δεν ήταν μία καλή χρονιά, καθώς περίμενα να πετύχω περισσότερα. Πλέον πρέπει να αντιδράσουμε και να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για την επόμενη σεζόν. Κάναμε λάθη τα οποία δεν πρέπει να επαναλάβουμε. Έχουμε δύο ημέρες δοκιμών την εβδομάδα αυτή με τα νέα ελαστικά. Είμαι περίεργος να δω πώς συμπεριφέρονται.
Stefano Domenicali: Υπάρχει μεγάλη λύπη αυτήν τη στιγμή, διότι φτάσαμε τόσο κοντά στο στόχο μας και χάσαμε για λίγους βαθμούς. Κάναμε λάθος επιλογές στη στρατηγική για τρεις λόγους. Επικεντρωθήκαμε στον ένα αντίπαλο με τα δύο μας μονοθέσια. Επίσης μας απασχολούσε πολύ η φθορά των μαλακών ελαστικών αλλά δεν λάβαμε υπόψη τη δυσκολία προσπέρασης σε αυτή την πίστα. Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε τα «γιατί» και τους λόγους που πήραμε αυτή την απόφαση, νικάμε ή χάνουμε ως ομάδα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φίλους μας, που πάντα παίζουν μεγάλο ρόλο. Αυτός ήταν μάλλον ο χειρότερος αγώνας της χρονιάς αλλά όταν χάνεις για τόσο λίγους βαθμούς είναι ξεκάθαρο ότι ο τίτλος δεν χάθηκε εδώ. Θέλω να συγχαρώ τον Fernando, ο οποίος είναι ένας φανταστικός οδηγός και άνθρωπος. Έδειξε πόσο ηγέτης είναι τόσο μέσα όσο και έξω από το cockpit. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δώσουμε τόσο σε αυτόν όσο και στον Felipe ένα ακόμα καλύτερο μονοθέσιο του χρόνου. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για τις μεγάλες προσπάθειες που έκανε όλη τη χρονιά. Λίγοι πίστευαν στα μέσα Ιουλίου ότι θα μπορούσαμε να έρθουμε πρωτοπόροι στο Abu Dhabi. Σίγουρα τώρα είμαστε στεναχωρημένοι αλλά πρέπει να κρατήσουμε το κεφάλι ψηλά. Είμαστε η Ferrari και αυτό σημαίνει ότι είμαστε καταδικασμένοι να νικάμε, έτσι η δεύτερη θέση είναι ήττα. Αλλά αυτό είναι μέρος του αθλήματος και πρέπει να το αποδεχτούμε. Θέλω να συγχαρώ τον Vettel, ο οποίος είχε το ταχύτερο μονοθέσιο και στο τέλος ήταν ο καλύτερος όπως αποδεικνύουν οι βαθμοί.
http://www.msfree.gr/ms.php?id=17727