tromaktiko: Ταλαιπωρία με FORTHNET περίπου ένα μήνα

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Ταλαιπωρία με FORTHNET περίπου ένα μήνα



Πλάκα έχει όταν καλώ ξανά και ξανά την εταιρία forthnet και δεν έχουν τίποτα να μου πουν. Απο τις 29 του προηγούμενου μήνα δεν έχω ούτε internet ούτε σταθερό. Φυσικά δεν τους νοιαζει αν εγώ εργάζομαι στο σπίτι και χάνω χρήματα επειδη δεν μπορουν να τα βρουν με τον ΟΤΕ για να φτιάξουν τις γραμμές.
Το θέμα είναι ένα, λένε δεν φταίμε εμεις, φταίει ο ΟΤΕ. Και αναρωτιέμαι φίλε τρομακτικέ, γιατι να μην βάλω ΟΤΕ ( που δεν πολυσυμπαθώ) και έχω μια εταιρία που δεν μπορει να με εξυπηρετίσει άμεσα?  Γιατί πολύ φοβάμαι οτι η καθυστέρηση της αποκαταστασης της βλάβης απο τον ΟΤΕ ίσως αποσκοπεί στην δυσαρέστηση μου για την εν λόγω εταιρία.Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα..
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!