tromaktiko: Παραγγελία στο GETIT σιγουρα οχι NOW

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Παραγγελία στο GETIT σιγουρα οχι NOW



Παραγγέλνω στις 10/11/2010 ένα ρολόι μέσω ιντερνετ από το GETITNOW. Χρόνος παράδοσης 3-10 εργάσιμες. Με τη λήξη της διορίας τηλεφωνώ στο κατάστημα για να μάθω τι γίνεται. Μου λένε περιμένετε θα σας έρθει sms όταν είναι έτοιμη η παραγγελία. sms πουθενά.. ξαναπαίρνω τηλέφωνο μου λένε θα σας καλέσουν σήμερα η αύριο από το αρμόδιο τμήμα να σας πουν.
Περνάει μια μέρα, περνάνε δυο τηλέφωνο κανένα. Έρχεται ένα email που λέει θα παραλάβετε 26/11. Σήμερα 29/11 και κανείς στο κατάστημα δεν γνωρίζει που είναι η παραγγελία μου! Συνεχίζουν τα δικά τους, θα σας καλέσουν οι αρμόδιοι!

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΟΙ ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ.. ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ GETITNOW KAI ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ.

Κάθε σοβαρό e-shop σε ενημερώνει για τα στάδια της παραγγελιάς σου και το που τέλος πάντων βρίσκεται! Έχουν περάσει 20 μέρες σχεδόν και αυτό που ακούω συνέχεια είναι ότι έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου και οτι θα σταλεί στο κατάστημα που έχω επιλέξει! συγχαρητήρια είστε τσακάλια!

Ένας Αναγνωστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!