αφού το Safety Car του πρώτου γύρου, φάνηκε καθοριστικό, με αποτέλεσμα ο Alonso να μείνει κολλημένος πίσω από τον Petrov, ο οποίος άλλαξε ελαστικά στον πρώτο γύρο. Ο Alonso κάνοντας έναν αγώνα χωρίς δικό του λάθος, αλλά με λανθασμένη στρατηγική της Ferrari που τον έβαλε στα pit σε λάθος στιγμή, τον άφησε κολλημένο πίσω από από την Renault του Petrov χάνοντας όλες τις ελπίδες του για την κατάκτηση του τίτλου. Στην 2η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton με το βάθρο να συμπληρώνεται από τον Jenson Button. Στη πρώτη 10αδα τερμάτισαν οι Rosberg, Kubica, Petrov, Alonso, Webber, Alguersuari και Massa.
Ας τα δούμε όμως τα πράγμα από την αρχή.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις αφού ο καιρός ήταν καθαρός και όλα τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid. Με το που έσβησαν το κόκκινα φώτα οι Vettel και Hamilton διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον Button να περνά τον Alonso στην πρώτη στροφή. Η φάση που στιγμάτισε τον αγώνα ήταν σίγουρα το τρακάρισμα που είχε ο Schumacher με τον Liuzzi το οποίο έβγαλε το Safety Car στην πίστα. Το περιστατικό ξεκίνησε όταν ο Schumacher είχε μια επαφή με τον Rosberg και έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετ-α-κε. Ο Γερμανός προσπάθησε να το “σώσει” αλλά ο Liuzzi καβάλησε στην κυριολεξία την Mercedes του 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή. To SC έκανε την εμφάνιση του αμέσως και αρκετοί μπήκαν στα pit για αλλαγή ελαστικών, ανάμεσα τους και ο Petrov, μια κίνηση καθοριστική όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια, για την κατάκτηση του τίτλου από τον Sebastian Vettel.
Το SC έφυγε μετά από μερικούς γύρους και ο Vettel διατήρησε την πρώτη θέση. Πίσω του είχε δημιουργηθεί ένα μικρό τρενάκι από τους Alonso, Webber και Massa με τον τελευταίο να πιέζει τον Αυστραλό ο οποίος έδειχνε να βρίσκεται εκτός ρυθμού εκεί την στιγμή.
Ο Webber πίεσε στη συνέχει και είχε επαφή με τις μπαριέρες πράγμα που τον οδήγησε στον 11ο γύρο να μπει στα pit για αλλαγή ελαστικών. Στον 13ο γύρο o Massa μπήκε και αυτός στα pit αλλά βρέθηκε ξανά πίσω από τον Webber. Ο καθοριστικός γύρος ήταν ο 15ος για τον Fernando Alonso που μπήκε στα pit για να αλλάξει ελαστικά. Η Ferrari όμως έκανε λάθος στρατηγική, όπως αποδείχθηκε, αφού αν και το έβγαλαν μπροστά από τον Webber, τον έβγαλαν και πίσω από τους Petrov και Rosberg οι οποίοι είχανε αλλάξει ελαστικά στον πρώτο γύρο και βρισκόταν κανονικά σε αγώνα. Έτσι ο Alonso έμεινε κολλημένος όλο τον αγώνα πίσω τους, χάνοντας ουσιαστικά τον τίτλο.
Ο Hamilton μπήκε στα πιτ στον 24ο γύρο ενώ ο Vettel ένα γύρο μετά, διατηρώντας τις θέσεις του και οι δύο. Ο Button βρέθηκε εκείνη την στιγμή πρωτοπόρος και διατήρησε την θέση αυτή έως και τον 38ο γύρο αφού τότε μπήκε στα pit για αλλάξει τα ελαστικά του. Με τον Vettel να είναι στην κορυφή ο Alonso πάλευε να περάσει την Renault του Ρώσου αλλά δεν το κατάφερνε αφού το γαλλικό μονοθέσιο είχε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.
Κάπως έτσι φτάσαμε στο τέλος του αγώνα με τον Vettel να παίρνει την 5η του φετινή νίκη και να στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής, αφού ο Αlonso τερμάτισε στην 7η θέση. Άξιος πρωταθλητής ο Γερμανός ο οποίος είχε την καλύτερη απόδοση από όλους τους οδηγούς αυτή τη χρονιά, παρά τα μηχανικά, και όχι μόνο, προβλήματα που είχε όλη την διάρκεια του πρωταθλήματος.
Έτσι στο πρωτάθλημα των οδηγών τερμάτισε πρώτος ο Sebastian Vettel με 256 βαθμούς, στην δεύτερη θέση ο Fernando Alonso με 252 και στην τρίτη ο Mark Webber με 242. Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, η RedBull με το πρωτάθλημα να το έχει πάρει από την Βραζιλία, τερμάτισε με 498 βαθμούς, στην 2η θέση η McLaren με 454 και στην τρίτη η Ferrari με 396.
Το πρωτάθλημα έτσι έριξε αυλαία και οι οδηγοί θα ξαναβρεθούν τον ερχόμενο Μάρτιο όπου ξεκινά το νέο πρωτάθλημα όπου αναμένεται να είναι ακόμη συναρπαστικότερο από το φετινό
Αναλυτικά τα αποτελέσματα, αλλά και η τελική βαθμολογία τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.
http://www.autoblog.gr/2010/11/14/grand-prix-abu-dhabi-sebastian-vettel-is-world-champion/