tromaktiko: H TOSHIBA δεν καλύπτει τηλεόραση που είναι εντός εγγύησης!

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

H TOSHIBA δεν καλύπτει τηλεόραση που είναι εντός εγγύησης!



Πήρα μια τηλεόραση TOSHIBA 46" πριν από 8 μήνες από ένα κατάστημα. Την πήρα σε μειωμένη τιμή λόγω του ότι ήταν στο ράφι και έπαιζε μαζί με άλλες τηλεοράσεις. Μετά από λίγο καιρό εμφανίζει μια γραμμή στο panel.
Μετά από λίγο εξαφανίζεται. Κάθε φορά που άνοιγα την τελεόραση η γραμμή γινόταν και πιο έντονη. Μετά από κάποιο διάστημα εμφανίζεται και δεύτερη. Πηγαίνω στο κατάστημα και μου δίνουν το τηλέφωνο service της Toshiba. Παίρνω τηλέφωνο το service τηε Toshiba, περιγράφω τη βλάβη και μου λένε ότι βλάβες στο panel δεν καλύπτονται από την εγγύηση!!! Παρ'
 όλα αυτά τους λέω να έρθουν να την πάρουν για να δούμε τι μπορεί να γίνει. Μετά από μερικές ημέρες με παίρνει κάποιος τηλέφωνο από το service και αρχίζει μια απίστευτη επιχειρηματολογία από μέρους του:
" Η τηλεόραση ήταν demo σε κατάστημα και δεν καλύπτεται από την εγγύηση". Στη συνέχεια έκανε μερικούς υπολογισμούς, όπως ό τύπος στη διαφήμιση του 11888 και μου απέδειξε περίτρανα ότι η τηλεόραση έπαιξε πριν την πάρω σε μια αντιστοιχία που αναλογεί σε επτά χρόνια παιξίματος, ενώ η τηλεόραση είναι μοντέλο το πολύ δυο χρόνων!
Του λέω το εξής λογικό: "Δηλαδή η τηλεόραση έχει διάρκεια ζωής το πολύ 2 χρόνων; Γιατί όπως και να το κάνουμε η τηλεόραση αυτή δεν γεννήθηκε πριν από 2 χρόνια. Γι αυτό δίνετε εγγύηση 1 χρόνο μόνο; Γιατί ξέρετε ότι μετά η τηλεόραση θα είναι για πέταμα; Και γιατί μιλάμε για εγγυήσεις όταν μου είπατε εξ αρχής πριν καν γνωστοποιήσετε ότι η τηλεόραση είναι demo, ότι δεν καλύπτει η εγγύηση το panel;"
Και από πότε μετράει η εγγύηση όταν φεύγει από την TOSHIBA μια τηλεόραση για να πάει στο Χ κατάστημα και όχι με την αγορά της τηλεόρασης; (παγκόσμια πρωτοτυπία!!!)
Μάλιστα με μάλωσε ότι τον διέκοψα!
Του λέω "και τώρα τι κάνουμε;"
Μου λέει ότι μπορούν να προβούν σε αλλαγή panel, πράγμα που βέβαια δεν με συμφέρει γιατί περνάει κατα πολύ την αξία της τηλεόρασης!
Καλά του λέω, φέρτε μου πίσω την τηλεόραση να βλέπω τις αγαπημένες μου ταινίες με γραμμές made by Toshiba!
Και το κερασάκι στη τούρτα: " Θα έχετε κάποια χρέωση"!!!
ΟΡΙΣΤΕ; Μου ζητάει ούτε λίγο ούτε πολύ να πλήρώσω κάτι που ενώ έπρεπε να το φτιάξουν όχι μόνο δεν το έκαναν, αν και ήμουν εντός εγγύησης, αλλά πρέπει να πληρώσω γιατί κάποιος μπήκε στο κόπο να πατήσει το κουμπί ON στο τηλεκοντρόλ, να δει τις γραμμές και να πατήσει το OFF!!!
Βέβαια έπεται και συνέχεια γιατί δεν έχω καμμιά διάθεση να το αφήσω αυτό έτσι. Δεν μπορεί η κάθε εταιρεία να σηκώνει μπαϊράκι και να πράττει κατά το δοκούν, ενώ υπάρχουν διεθνείς νόμοι για την προστασία του καταναλωτή.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!