να γραφουν εκθεσεις -προφανως αυτη θα ειναι η "ευφανταστη" δραστηριοτητα που εννοει το Υπουργειο-
εστω και με το δελεαρ-φτηνιαρικων υποθετω- επαθλων;Και τι θα μπορουσε να απαντησει στους μαθητες η υπουργος για τον ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ, που το κομμα της προτεινε και καταψηφιστηκε ευχαριστως ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ και τους συναδελφους της ,ενω με χιλιες προφασεις τον συντηρουν ακομη;Τι θα απαντουσε για την ΑΣΥΛΙΑ των βουλευτων στην παρανομια; Για τα εκατομμυρια που εκλαπησαν σε ρευστο αλλα και σε ακινητα , ειτε απο κονδυλια, ειτε απο μιζες,ειτε με οποιονδηποτε αλλον τροπο,που ομως καταφερναν να τον βαφτιζουν ΝΟΜΙΜΟ;Και για τις εξεταστικες που ΕΥΤΥΧΩΣ!!!δεν κατεληγαν ποτε πουθενα;Θα εξηγησει στους μαθητες οτι αυτα τα χρηματα ηταν των γονιων τους και πως οι ιδιοι καλουνται να τα ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΟΥΝ και μαλιστα πολυ πιο ακριβα, ενω εγκαλουνται απο 'ΔΙΑΝΟΙΕΣ' του κομματος της και οτι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ;Θα εξηγησει την αξιοκρατια και τη διαφανεια των διορισμων των ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ή αλλων κομματικων φιλων ή των απευθειας αναθεσεων των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ;
Ξεκινηστε πρωτα κυρια Υπουργε να εφαρμοζετε την ισοπολιτεια ,τη διαφανεια και την αξιοκρατια στους δικους σας κολπους και ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ-αν εχει απομεινει ΚΑΝΕΝΑΣ- ας ερθει να πουλησει ΙΔΕΕΣ στα παιδια.Εξαλλου μην υποτιματε ουτε τη δικη τους νοημοσυνη, ουτε των γονιων τους,ουτε των δασκαλων τους:ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΩΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΒΙΩΜΑ...
Υ.Γ ΘΕΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ: ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ;
(η καλυτερη εκθεση θα βραβευτει με μια ακομη θεση προσφιλους σας προσωπου στο ΔΗΜΟΣΙΟ!!!)
ANAΓΝΩΣΤΗΣ