tromaktiko: HOL EΞΑΠΑΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

HOL EΞΑΠΑΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ



Αστο φίλε δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλα άκρη δεν θα βγάλεις..άκου μια αλλη σύντομη ιστορία..Ο ομιλών απογοητευμένος απο χαμηλές ταχύτητες 6000Kbps και συχνές επανεκκινήσεις στο μόντεμ τουλάχιστον 3-4 φορές την μερα γιατι κολουσε, ψαχνομουν και ακουγα τα καλυτερα για την HOL μια μερα μου χτύπησε την πόρτα ενας υπάλληλος με καρτελάκι στο πέτο της HOL του εξήγησα τα προβλήματα μου...

χαμηλή ταχύτητα και οτι δεν ειναι σταθερός ο παροχος μου και μου απαντα..
"Σε εμας λογο του οτι έχουμε ιδιόκτητο δίκτυο με οπτικες ίνες (το οποιο τοσο πολυ διαφημιζουν και στην tv)
ΚΑΙ σταθερο θα ειναι το ιντερνετ..
ΚΑΙ θα ΑΝΕΒΕΙ οχι πολυ για να μην σου πω ψεματα αλλα λιγο παραπανω"


Τα αποτελεσματα;

Συνδεθηκα με την HOL και αρχιζει το γλεντι..

Απο 6000 Kbps πεφτω στα 4400 Kbps!!!
Ρωταω.. γιατι ρε παιδια; αλλα μου ειπατε...;
Απαντηση!
¨εχετε μεγαλη αποσταση απο το αστικο κεντρο του οτε κυριε¨

Που ειναι το ιδιόκτητο δίκτυο με της οπτικες ινες ρε παιδια;
¨Μαλον δεν καταλαβατε κυριε το δικτυο με της οπτικες ειναι για να συνδεθει η εταιρια μας με τον ΟΤΕ και ΟΧΙ με το ΚΑΦΑΟ της γειτονιάς σας¨

Καλα ρε παιδια με την προηγουμενη εταιρια ειχα παραπανω ταχυτητα..
¨Οι εταιριες κυριε μου εχουν διαφορα μεταξυ τους¨

Τι διαφορα ρε παιδια μετακινουσαν το αστικο κεντρο πιο κοντα μου;
¨Μην ειρωνευεστε κυριε..¨

Καλα και τι μπορώ να κανω τωρα για την ταχύτητα μου που ειναι ποιο χαμηλά εκτος απο το να φυγω απο την εταιρια σας;
¨τιποτα αλλο κυριε.¨

Να μιλήσω με τον πωλητή σας που μου υποσχέθηκε άλλα και άλλα βλέπω..;
¨Δεν καταλάβατε κυριε ο πωλητής που ήρθε δεν ειναι υπάλληλος μας αλλα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ¨..

Μωρε εγώ κατάλαβα και πολυ καλά μάλιστα..
ΕΣΥ φιλε κατάλαβες οτι οσο έβγαλα άκρη εγω άλλο τόσο θα βγάλεις και εσυ;
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!