Η μεταφορα εκανε ενα μηνα αλλα δεν ειναι αυτο το προβλημα μου.Ηρθε προχθες ο λογαριασμος και δειχνει κλησεις (35 ε) το διαστημα που εγω δεν ειχα τηλεφωνο.Εψαξα λοιπον και ανακαλυψα οτι η γραμμη ειχε παραμεινει ανοιχτη.Προφανως ο επομενος ενοικιαστης του παλιου μου σπιτιου εβαλε καινουρια συσκευη και εκανε τηλεφωνηματα.Επικοινωνησα με την HOL και το μονο πο! υ μου ειπαν ηταν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι γιατι δεν ειχα ζητησει να γινει φραγη(κατι για το οποιο δεν με ειχαν εξαρχης ενημερωσει).Και θα ερθει και αλλος λογαριασμος.Και ρωτω...ειναι σωστο να πληρωσω εγω για τις παραλειψεις της HOL?Γιατι δεν κανουν αυτοματη φραγη??Γιατι δεν με ενημερωσαν οταν τους ρωτουσα ξανα και ξανα για το αν χρειαζεται κατι αλλο(τα εχουν μαγνητοφωνημενα)??Κιαν αρνηθει ο νεος ενοικιαστης να πληρωσει τον λογαριασμο, θα τον πληρωσω εγω??Αποκλειεται!!Απαραδεκτο...
Απλα απαραδεκτο..Κυριοι τις HOL.. αντιο σας.Υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ