Πριν λίγο καιρό επικοινώνησα με την εταιρεία INFOQUEST έτσι ώστε να αγοράσω έναν καινούργιο φορτιστή για τον υπολογιστή μου. Να σημειώσω εδώ ότι την εταιρεία INFOQUEST την προτείνει η ίδια η HP HELLAS για παροχή ανταλλακτικών για τα προϊόντα της. Επίσης να αναφέρω ότι από την εταιρεία INFOQUEST δεν έχω κανένα παράπονο γιατί προφανώς λειτουργούν υπό τις οδηγίες της HP HELLAS. Όταν λοιπόν επικοινώνησα με την εταιρεία INFOQUEST με ενημέρωσαν για την απαράδεκτη για μένα εγγύηση των 3 μηνών που δίνει η HP για όλα της τα ανταλλακτικά. Μάλιστα σε σχετική υποτιθέμενη ερώτησή μου για το αν αγόραζα έναν καινούργιο υπολογιστή και μέσα στις πρώτες ημέρες καιγόταν ο φορτιστής η απάντησή τους ήταν ότι ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η μετέπειτα εγγύηση θα ήταν διάρκειας 3 μηνών. Εξωφρενικό!!! Τέλος πάντων. Επειδή εμείς οι Έλληνες όταν θέλουμε να κάνουμε τη δουλειά μας δε δίνουμε σημασία σε κάτι τέτοια πράγματα (ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ) έδωσα τόπο στην οργή και δεν το συνέχισα. Σα να μην έφτανε αυτό μου είπαν ότι ο φορτιστής πρέπει να γίνει παραγγελία και ότι θα χρειαστούν κάποιες ημέρες για να έρθει στην Ελλάδα. Έδειξα τη δυσαρέσκειά μου και έφυγα. Επιστρέφοντας στο χώρο μου σκέφτηκα να περάσω από ένα κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ να κάνω μια ερώτηση. Η απάντηση ήταν κάθε άλλο παρά απογοητευτική. Ο πωλητής με ενημέρωσε ότι ο γνήσιος φορτιστής ήταν ετοιμοπαράδωτος και μάλιστα με ένα χρόνο εγγύηση. Ήταν βέβαια 20 ευρω ακριβότερος πράγμα το οποίο δε με σταμάτησε να τον αγοράσω γιατί πλέον έχω το κεφάλι μου ήσυχο για το αν πάθει κάτι για δύο λόγους. Επειδή είναι ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΩΤΟΣ και επειδή την επόμενη φορά που θα μου καεί στους 5 μήνες δε θα χρειαστεί να τον ξαναπληρώσω.
Ευχαριστώ για το βήμα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ