Το ένα από αυτά ήταν χαλασμένο. Επισκέπτομαι το κατάστημα μετά απο δύο μέρες (στην απόδειξη αναγράφεται ότι αλλαγές σε ελλατωματικά προιόντα γίνονται καθε Σάββατο και Δευτέρα 2-6 μ.μ.) και η απάντηση που πήρα ήταν ότι μπορεί και να το σπάσαμε εμείς. Μέτα από λογομαχία με την αγενέστατη καθόλα υπάλληλο πήρα το παιχνίδι και έφυγα.
Σήμερα βρεθήκαμε κοντά και κατόπιν πίεσης του παιδιού αναγκάστηκα να μπω και να πάρω ένα ίδιο παιχνίδι που αυτή τη φορά είχε ένα μόνο κομμάτι και έκανε 7 ευρώ. Όταν φτάσαμε σπίτι ανοίξαμε τη συσκευασία και είδαμε ότι και αυτό είναι χαλασμένο. Ξανακάνω την ίδια διαδρομή, μισής ώρας, προς το κατάστημα και μια επίσης αναιδής υπάλληλος μου λέει ξερά ότι σήμερα δεν γίνονται αλλαγές .Όσο και να προσπάθησα να της δώσω να καταλάβει ότι δεν είναι εύκολο αυτό που μου λέει και ότι οι ίδιοι την προηγούμενη φορά με έφεραν σε τόσο δύσκολη θεση δεν κατά! φερα τίποτα. Μου έκανε όμως εντύπωση το ψυχρό, παγωμένο, άδειο βλέμμα της, χωρίς ίχνος συναισθήματος. Φυσικά και δεν εμφανίστηκε ποτέ προϊστάμενος παρόλο που τον ζήτησα. Κάποια στιγμή επεμβαίνει άλλος υπάλληλος ο οποίος ευθέως μου λέει ότι αυτή είναι η εντολή της εταιρίας και ότι εκείνοι έχουν την υποχρέωση να υποστηρίξουν την εταιρία τους. Έμεινα άναυδη! Ένιωσα τόσο κορόιδο έκείνη τη στιγμή.Λες και εμείς που πάμε και τους δίνουμε τα ωραία μας λεφτά είμαστε εχθροί τους και εκείνοι είναι υποχρεωμένοι να προστατευτούν από εμάς. Δεν φταίνε όμως αυτοί αλλά όλοι εμείς που τους δίνουμε τα λεφτά μας.
Να σας αναφέρω επίσης ότι πριν δύο χρόνια, τα Χριστούγεννα, μέσα στο ίδιο κατάστημα μου έκλεψαν την τσάντα με χρήματα, κάρτες, κινητά, ακόμα και τα κλειδιά του σπιτιού μου.Η μια και μοναδική απάντηση που μου έδωσαν είναι ότι πρέπει να προσέχουμε γιατί αυτό γίνεται όλη την ώρα.Ζήτησα να μου δώσουν ένα τηλέφωνο για να καλέσω την αστυνομία και η απάντηση ήταν ότι η εταιρία δεν διαθέτει τηλέφωνο για τους πελάτες. Προς γνώση και συμμόρφωση δική μου αλλά και για ενημέρωση του κόσμου για να τις φτίσει επιτέλους όλες αυτές τις πολυεθνικές αμαρτιές.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ