tromaktiko: Kαταγγελία για φυσικό αέριο θεσσαλονίκης

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Kαταγγελία για φυσικό αέριο θεσσαλονίκης



Σήμερα το πρωί στις 23.11.2010 βλέπω στο σπίτι μου τον λογαριασμό του φυσικού αεριου upefouskomeno . Προσπαθώ επί ώρες να επικοινωνήσω με τον φυσικό αέριο θεσσαλονίκης αλλα κανεις δεν σηκώνει τα τηλεφωνα υποστήριξης επί 1 ώρα συνεχόμενη...
Μετά από ώρες προσπάθειας σηκώνουν το τηλέφωνο και μου λένε ότι λυπούμαστε κύριε αλλα έτσι είναι οι γραμμές μας εδώ. Προσπερνώντας αυτήν την αθλια φράση που μου είπε ο υπάλληλος ρωτάω γιατί είναι τόσο φουσκωμένος ο λογαριασμός ενώ δεν έχει γίνει μέτρηση στο ρολοι του σπιτιού μου. Η απάντηση του? Τα πληρώνεται k στην επομενη μέτρηση μειώνονται.Δηλαδή ρωτάω εγώ είμαι υποχρεωμένος να πληρώνω ενώ δεν έχω κάψει καθόλου?Πρέπει να αγνοώ όλα τα δικαστικά κλητήρια που στέλνει η εταιρία παροχής φυσικού αεριου σε περίπτωση που δεν πληρώσω ενώ έχω το υπόλοιπο τον 225e που μου χρωστάει η εταιρία από την προηγουμενη μας συναλλαγή?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!