Μετά από ώρες προσπάθειας σηκώνουν το τηλέφωνο και μου λένε ότι λυπούμαστε κύριε αλλα έτσι είναι οι γραμμές μας εδώ. Προσπερνώντας αυτήν την αθλια φράση που μου είπε ο υπάλληλος ρωτάω γιατί είναι τόσο φουσκωμένος ο λογαριασμός ενώ δεν έχει γίνει μέτρηση στο ρολοι του σπιτιού μου. Η απάντηση του? Τα πληρώνεται k στην επομενη μέτρηση μειώνονται.Δηλαδή ρωτάω εγώ είμαι υποχρεωμένος να πληρώνω ενώ δεν έχω κάψει καθόλου?Πρέπει να αγνοώ όλα τα δικαστικά κλητήρια που στέλνει η εταιρία παροχής φυσικού αεριου σε περίπτωση που δεν πληρώσω ενώ έχω το υπόλοιπο τον 225e που μου χρωστάει η εταιρία από την προηγουμενη μας συναλλαγή?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ